Berita Auto

Iveco Kini Secara Rasmi di Malaysia bersama Federal Auto

Iveco, sebuah jenama CNH Perindustrian, memperkenalkan kepada akhbar rangkaian penuh kenderaan komersial Malaysia dengan kerjasama Federal Auto Holdings Berhad. Federal Auto telah dilantik tahun lalu sebagai pengedar eksklusif bagi penjualan kenderaan Iveco, sokongan perkhidmatan dan jualan alat ganti tulen di pasaran.

WP_20150428_11_07_55_Pro

Sidang akhbar bersama yang diadakan oleh Iveco dan Federal Auto di Saujana Hotel Resort Kuala Lumpur, adalah acara rasmi pertama untuk jenama di negara ini. Pengurusan tertinggi dari Iveco dan Federal Auto menyampaikan strategi perniagaan mereka untuk pasaran, dan rancangan mereka untuk membangunkan lagi rangkaian jualan dan perkhidmatan. Ini termasuk program latihan untuk memastikan pelanggan disokong oleh professional dan kakitangan mahir.

WP_20150428_12_03_08_Pro

Mereka memperkenalkan pelbagai jenis kenderaan untuk Malaysia dan disampaikan lima rangkaian produk baru utama dalam Iveco line-up: Daily kenderaan ringan komersial dan Van Antarabangsa Tahun 2015, Trakker trak lasak, Eurocargo trak sederhana dan Stralis trak bagi tahun 2013 dan 652 kenderaan berat komersial. Penawaran produk dilengkapkan dengan satu rangkaian penuh selepas jualan dan pembiayaan yang akan mengambil kesempatan kehadiran Federal Auto tempatan di negara ini.

WP_20150428_12_02_59_Pro

Pelbagai kenderaan untuk pasaran Malaysia

Iveco menawarkan 14 model untuk pasaran Malaysia, termasuk Dailykenderaan ringan komersial, Stralis dan 682 kenderaan berat komersial,  Trak lasak Trakker dan trak sederhana Eurocargo ditayangkan di sidang akhbar. Semua produk dan varian model akan diperkenalkan berperingkat-peringkat dalam masa 18bulan akan datang.
WP_20150428_12_04_51_Pro

 

 

Previous post

Dapatkan Volkswagen Beetle Bug Edition

Next post

Keuntungan Global Daimler Melonjak 41%

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *