Penyelenggaraan

Pusat Pembaikan Kerosakan Bertauliah Volvo Juru Kini Dibuka

Volvo memperkenalkan pusat Pembaikan Kerosakan Bertauliah yang pertama di Juru.

Volvo Car Malaysia baru sahaja membuka Pusat Pembaikan Kerosakan Bertauliah terbaharu dan terbesar di Malaysia ini bersama iRoll Ipoh Sdn. Bhd., di Juru, Pulau Pinang. Kemudahan ini dilengkapi dengan sistem tercanggih terbaik yang mematuhi teknologi hijau terkini, memastikan pembaikan badan dan perkhidmatan cat berkualiti tinggi hujung ke hujung untuk semua pemilik Volvo.

Volvo

Charles Frump, Pengarah Urusan Volvo Car Malaysia, berkongsi, “Pembukaan kemudahan Pusat Pembaikan Kerosakan Bertauliah Volvo yang terbaharu dan terbesar di Juru, Pulau Pinang menandakan komitmen kami untuk menyediakan perkhidmatan penjagaan selepas jualan yang terbaik kepada pelanggan kami.”

“Pelanggan kami sentiasa menjadi keutamaan dan dengan pembukaan Pusat Pembaikan Kerosakan Bertauliah Volvo ketiga kami dalam masa kurang daripada setahun, mereka boleh yakin bahawa mereka dijaga dengan standard penjagaan antarabangsa Volvo.” Beliau menambah.

Juru dipilih sebagai lokasi untuk Pusat Pembaikan Kerosakan Bertauliah Volvo baharu ini kerana ia terletak di kawasan yang strategik di kawasan Utara Semenanjung Malaysia dan berdekatan dengan lebuh raya utama. Pusat seluas 40,000 kaki persegi itu dilengkapi dengan teknologi terkini dan juruteknik berkemahiran tinggi.

Pusat ini juga mampu mengendalikan bilangan kereta yang tinggi sambil memastikan kecekapan operasi yang tinggi, pembaikan berkualiti dan perkhidmatan terbaik yang mungkin kepada pelanggan Volvo manakala reka bentuk moden dan berfungsi melengkapkan estetika jenama inspirasi Scandinavia dengan sistem teknologi terkini. Antaranya ialah sistem pemeriksaan dan pembaikan kenderaan termaju, Car-O-Liner.

Sistem penjajaran badan dan casis yang berkuasa dan tepat ini membolehkan juruteknik mengesan semua kerosakan, malah kerosakan yang mungkin tidak dapat dilihat dengan mata kasar. Dengan Car-O-Liner. Ini membolehkan rangka badan mana-mana kereta Volvo yang rosak dijajarkan semula mengikut piawaian kilang dengan ketepatan, kelajuan dan keselamatan yang memastikan ketenangan fikiran.

Volvo C40 Launch

Pusat Pembaikan Kerosakan Bertauliah Volvo juga mempunyai ruang bancuhan PIVAB dan bilik semburan lanjutan PIVAB yang menyediakan juruteknik suasana terkawal untuk mencampur cat dengan tepat dan konsisten serta membantu mengeluarkan asap dan zarah dari udara, yang memberikan kesan ruang yang lebih sihat dan selamat untuk juruteknik bekerja.

Tan Loon Shen, Pengarah Urusan iRoll Ipoh Sdn. Bhd, berkongsi, “Kami berbangga dapat bekerjasama dengan Volvo Car Malaysia dan komited untuk memberikan kecemerlangan dalam setiap aspek proses Pusat Pembaikan Kerosakan Bertauliah Volvo, daripada diagnosis dan pembaikan kepada penyelenggaraan dan perkhidmatan.

“Kami berdedikasi untuk menyediakan perkhidmatan berkualiti dan pengalaman tanpa kerumitan untuk pelanggan kami. Dilengkapi dengan teknologi mesra alam serta aliran kerja dan proses yang cekap, kami menyasarkan untuk menyediakan penyelesaian yang mampan lagi berkesan untuk ketenangan fikiran pelanggan kami, selaras dengan inisiatif kemampanan Volvo”. Beliau membuat kesimpulan.

Layari Laman Web Rasmi Volvo Malaysia yang dipautkan di sini untuk mendapatkan maklumat lanjut.

Previous post

UMW Toyota Meraikan Rekod Jualan Pada S1 2023

Next post

Mazda 3 Baharu: Keanggunan, Kepraktisan, dan Teknologi Terkini

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *