Bisnes

Pengedar Mitsubishi Malaysia Buka Showroom Baharu Di Kluang

Bilik pameran baharu ini juga merupakan Pusat 3S Mitsubishi

Mitsubishi Motors Malaysia (MMM), pengedar rasmi kenderaan Mitsubishi di Malaysia bersama pengedar sah, K.M Lim Auto sdn bhd baru-baru ini membuka Pusat Mitsubishi Motors 3S (Jualan, servis dan alat ganti) baharu di Kluang dan ini menandakan pengembangan daripada rangkaian pengedar Mitsubishi Motors di Johor.

Mitsubishi-Kluang Showroon21.0

Selain itu, bilik pameran baharu ini terletak di lokasi utama dengan akses mudah di sepanjang jalan utama hadapan Sierra Heights. Ia terletak di No 39, Jalan Tasik Indah 1/1, Taman Tasik Indah, 86000 Kluang, Johor. Lebih-lebih lagi, bilik pameran itu juga dilengkapi dengan ruang istirahat pelanggan yang selesa dengan WI-FI dan sudut kanak-kanak.

Dibina di atas keluasan lot kedai dua tingkat seluas 10,000 kaki persegi, bilik pameran ini menampilkan identiti jenama baharu Mitsubishi dan mesej global baharu jenama itu iaitu ‘Drive Your Ambition.’ Bilik pameran ini turut menampilkan pusat servis yang serba lengkap dengan ruang perkhidmatan yang mampu berkhidmat. mana-mana dan setiap kereta Mitsubishi.

Shinya Ikeda, Ketua Pegawai Eksekutif MMM berkata, “Selaras dengan pelan perniagaan Mitsubishi Motors, kami terus memajukan pengembangan rangkaian pengedar kami untuk meningkatkan titik sentuhan pelanggan kami dengan lebih baik.”

“Melalui langkah strategik ini, matlamat kami adalah untuk meliputi lokasi yang belum diterokai dan melanjutkan jualan dan perkhidmatan kami untuk memenuhi permintaan jenama Mitsubishi yang semakin meningkat, kami ingin memastikan pelanggan kami mempunyai liputan dan kebolehcapaian yang lebih luas untuk bilik pameran dan pusat servis di kawasan yang memudahkan mereka.” Dia menambah.

“K.M Lim Auto telah berkecimpung dalam perniagaan automotif sejak 1986, dan sangat berpengalaman dalam perniagaan itu. Kami mengalu-alukan kedatangan mereka ke dalam keluarga dan kami yakin bilik pameran baharu itu akan meningkatkan keterlihatan Mitsubishi Motors di Kluang untuk memberikan pengalaman pemilikan yang menyenangkan yang melampaui jangkaan.” Dia membuat kesimpulan.

K. M. Lim is open from Monday to Friday, from 8.30 a.m. to 7.00 p.m., Saturday from 9.00 a.m. to 6.00 p.m., and on Sunday from 10.00 a.m. to 5.00 p.m. Furthermore, Mitsubishi vehicle owners in Johor can now enjoy even more benefits and convenience with the opening of this new showroom.

What do you guys think about this? Do you hope to see more Mitsubishi 3S Centres and showrooms opening in other parts of the country? If so, where? 

Previous post

Malaysia Berjaya Masuk Separuh Akhir Hot Wheels Legends Tour Global

Next post

Mengapa Touch N Go Mempunyai Monopoli Dengan Tol Kita?

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *