Gaya Hidup

Tiga Abdul Top Gear Ke Amazon Prime

Dalam rentetan tweets, Jeremy Clarkson, Richard Hammond dan James May  mengesahkan bahawa mereka telah menandatangani perjanjian dengan Amazon Prime. Walaupun Amazon Prime tidak diiktiraf secara meluas sebagai yang lain-lain seperti Netflix atau HBO untuk kandungan asal, pertunjukan kereta dengan ketiga-tiga mereka mungkin akan mendapat manfaat perkhidmatan online streaming secara besar-besaran.

RancanganAmazon Prime mungkin bermakna ketiga-tiga mereka akan mendapat lebih banyak masa siaran berdasarkan kepada siarannya yang boleh didapati di seluruh dunia melalui internet.

Bagi mereka yang mementingkan gaya dan kualiti pengeluaran keseluruhan rancangan baru ini, laporan menyatakan bahawa bekas pengeluar Top Gear Andy Wilman akan turut bersama mereka. Dengan tim ini kembali bersama sekali lagi di bawah syarikat baru mungkin apa yang mereka perlukan untuk pendekatan yang segar. Tiada tarikh keluaran ditetapkan, tetapi berkemungkinan besar satu pengumuman akan dibuat menjelang akhir tahun ini.

TopGear

Previous post

Di Bilik Pameran Sekarang! Model-model 2015, Lexus ES 250 Premium, ES 250 Luxury Dan ES 300h

Next post

Audi Pamerkan Sejarah dan Masa Depan Lampu Automotif

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *