Berita AutoGaya Hidup

Menangi Lawatan Ke Jepun dan Apple Devices Semasa Pandu Uji Atau Beli Sebuah Toyota

Dua kumpulan pertama pemenang Toyota Beli & Menang dan Pandu Uji & Menang peraduan cabutan bertuah telah pun diumumkan di laman web UMW Toyota di www.toyota.com.my. Sehingga kini, 50 pengunjung bertuah bilik pameran Toyota telah memenangi sebuah iPad mini 16GB dengan hanya menguji pandu Toyota. Cabutan bertuah adalah sebahagian daripada Pandu Uji & Peraduan Menang Toyota. Untuk melayakkan diri, pelanggan hanya perlu memandu uji mana-mana model Toyota di mana-mana bilik pameran kami di seluruh negara dan mengisi borang. Setiap dua minggu setiap 25 pemenang bertuah akan dipilih untuk memenangi iPad Mini. Sementara itu, 100 pemilik Toyota baru terkejut apabila mereka diberitahu bahawa kereta mereka datang dengan iPhone 6 Plus.

The-Winner-Mr-Lim-600x339

Cabutan seterusnya akan berlangsung pada 17 Jun. Nama-nama pemenang akan diumumkan di laman web kami. Masih ada 100 lebih iPhone 6 Plus untuk dimenangi, dan 50 lagi iPad Mini 16GB, tidak lupa juga 20 hadiah utama melancong ke Jepun.

Untuk keterangan lebih lanjut mengenai Beli & Menang dan Pandu Uji & Menang, dan juga lokasi bilik pameran kami, sila layari www.toyota.com.my. Sebagai alternatif, anda juga boleh mengikuti kami di Facebook atfb.com/ToyotaMalaysia.

The-Draw

Previous post

Volkswagen Phaeton Dikeluarkan Dari UK Dan Ditingkatkan Di China

Next post

400 Lebih Orang Menyertai Pertandingan Pemandu Scania

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *