Gaya Hidup

Alfa Romeo Jenama Yang Memberikan Inspirasi Tanpa Barisan Produk

Alfa telah membuat beberapa pengeluaran kereta yang menarik dan cantik dalam tempoh 50 tahun yang lalu, tetapi mereka tidak pernah dijual dalam jumlah yang tinggi. Adalah sangat jarang kita melihat, terdapat banyak kaitan dengan bayaran yang tinggi untuk kereta klasik Alfa yang telah diperbetulkan secara professional.

Alfa-RomeoGTV

Barisan Alfa pada lewat tahun 50an hingga 90an merupakan kereta sport dua tempat duduk boleh ubah, dikenali sebagai Duetto, kemudiannya Spider, atau variasi lain selepas itu, dan selalunya sedan sporti atau coupe atau adakalanya keduanya sekali.

Alfa-spider

GTV6, kereta sport coupe yang segak yang dikuasakan oleh enjin V-6 yang diperkenalkan pada tahun 1971, muncul pada masa yang sama dengan Datsun 240Z yang sangat popular.  Model GTV6 adalah satu peluang yang gagal dihasilkan.  Mengeluarkan Alfas dalam jumlah yang secukupnya sudah tentu tidak akan menjadi isu kali ini.

Menurut rancangan lima tahun Fiat Chrysler, Alfa merancang untuk menunjukkan sedan sport bersaiz sederhana yang dijangka akan mengambil nama Giulia pada 24 Jun ini.  Model ini akan bersama kereta sport 4C.  Produk Alfa dirancang hingga tahun 2018 yang bakal menyaksikan pertumbuhan rangkaian mereka untuk menambah 6 buah kenderaan lagi termasuk dua SUV.

Alfa-sedan

 

 

Previous post

Saksikan Perubahan BMW 7-Series dari E23 kepada G11

Next post

Projek Soli: Sistem Kawalan Isyarat Bersaiz Radar Baru Google

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *