Hibrid, Elektrik, Hidrogen

Hyundai Meraikan IONIQ Dengan Kempen TV Baharu

Hyundai meraikan model pemenang anugerah IONIQ Hibrid mereka minggu ini dengan kempen pengiklanan TV jenama yang baharu.

BHP Banner Hyundai Ioniq

Kenyataan Media 

Diilhamkan kemenangan Best Hybrid di WhatCar 2019? IONIQ. Anugerah untuk tahun kedua berturut-turut, iklan itu adalah pandangan yang merangsang kuasa petrol yang boleh dilakukan apabila diperkayakan oleh teknologi hibrid IONIQ.

Setitik bahan api difilemkan dalam gerakan super perlahan jatuh melalui udara. Selepas dikenakan caj elektrik pertengahan penerbangan, ia dapat “melakukan lebih banyak”; menghancurkan mana-mana objek yang melintasi laluannya. Apabila ia terkena kereta di bawah, IONIQ terus hidup.

IONIQ Drop Of Fuel 1Diiringgi ‘The Blue Danube’ oleh Strauss, iklan ini penuh dengan kehidupan dan tenaga serta rasa perayaan dan keseronokan, dan dramatis bagaimana teknologi hibrid – perpaduan kuasa elektrik dan petrol – boleh menjadi lebih cekap dan berkesan daripada kuasa petrol bersendirian.

Kreatif ini dibangunkan oleh Innocean UK dan diarahkan oleh Deane Thrussell dari Squire. Ia difilem menggunakan kamera super slowmo Phantom Onyx – kamera yang sama digunakan untuk filem blockbuster Solo: A Star Wars Story. Ia mampu menangkap sehingga 12,000 bingkai sesaat, iaitu 480 kali lebih perlahan dari video standard.

Post-production oleh Coffee & TV, produksi audio oleh SNK Studios, dan media dirancang dan dilaksanakan oleh Havas Media.

IONIQ Drop Of Fuel 2Innocean UK menyiapkan iklan perayaan hanya dalam tempoh kurang dari 10 minggu selepas pengumuman bahawa Hyundai IONIQ telah dianugerahkan WhatCar? Hibrid Terbaik pada akhir Januari 2019.

“Ia adalah arahan yang terbaik dari Hyundai. Mereka berada di barisan hadapan teknologi hibrid dan kreatif kami amat seronok sekali memikirkan benda-benda yang mereka ingin hancurkan. Tabik kepada Deane dan juga pasukannya, yang telah berjaya membuat filem yang sangat cantik tetapi tidak terlalu serius. ” 

Dom Sweeney, Innocean UK’s Head of Creative

“Kami sangat bangga bahawa IONIQ telah dinamakan Best Hibrid dua tahun berturut-turut oleh What Car? dan pencapaian ini memberikan kami peluang yang sempurna untuk menyampaikan kelayakan kecekapan kereta kepada penonton yang luas. “

David Pugh, Hyundai UK’s Marketing Director

IONIQ Drop Of Fuel 3

 

Previous post

Malam Anugerah Pengedar ke-9 BMW, MINI Dan BMW Motorrad

Next post

Kokpit Masa Depan - Hyundai Mendedahkan Kajian Mengenai Kokpit Maya Mereka

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *