Servis / Modifikasi

Alat Ganti Prestasi BMW M Untuk X5 Dipamerkan

Seperti pendahulunya dan sesungguhnya model keluarga BMW X, generasi keempat BMW X5 menggabungkan prestasi luar biasa dengan kualiti dinamik pemanduan yang cemerlang di jalan raya. Dengan pelbagai Alat Ganti Prestasi M untuk premium SAV (Kenderaan Aktiviti Sukan) baharu, BMW kini khususnya menangani pelanggan yang ingin secara selektif memperhalusi ciri sporty kenderaan dan memberi aspek ini lebih menekankan watak tersebut. Bahagian Prestasi M yang tersedia melalui program Aksesori BMW Original akan tersedia tepat pada masanya untuk pelancaran pasaran seluruh dunia BMW X5 pada bulan Mac 2019.

Perkembangan pelbagai Alat Ganti Prestasi M sentiasa tertumpu pada kepakaran lumba motor yang luas BMW M GmbH. Semua komponen sempurna dipadankan – kedua-dua satu sama lain dan dengan ciri-ciri tertentu setiap model. Dengan cara ini, mereka bukan sahaja memberi kenderaan berkenaan sesuatu penampilan yang lebih menarik dan dinamik tetapi juga berfungsi sebagai tujuan berfungsi. Ciri-ciri ini mempunyai kesan positif terhadap sifat aerodinamik kenderaan, contohnya, atau menyumbang tambahan kepada konsep ringan yang bijak.

Komponen luaran serat karbon membuat penampilan yang lebih ketara.


Komponen bahagian prestasi M dalam serat karbon sangat berkesan dalam mewujudkan penampilan yang sangat menarik dalam BMW X5 yang jelas diilhamkan oleh perlumbaan permotoran. Mereka semua dicirikan oleh struktur sarang lebah yang begitu tipikal plastik bertetulang gentian karbon. Selesai dengan tangan dan dimeteraikan dengan kemasan yang jelas, komponen diberi gloss berkilat untuk kesan mendalam yang mengagumkan.

Sebagai contoh, unsur pemangkasan udara untuk bumper standard dan sayap depan tidak hanya meningkatkan visual bahagian depan, tetapi juga menyerlahkan keluasan model SAV.

Di bahagian belakang, sama berlaku pada sayap belakang dan peresap belakang. Julat komponen M luar dalam serat karbon dibulatkan dengan penutup cermin luaran.

Akhir sekali, kelebihan prestasi M sampingan dalam tiub hitam disediakan untuk penambahbaikan lagi rupa luaran sporty kenderaan. Mereka berlari dari depan ke lengkungan roda belakang di sepanjang ambang bawah dan dilabel dengan inskripsi Prestasi M.

 

Previous post

Honda Africa Twin Matte Ballistic Black Metallic Nampak Garang

Next post

Triumph Perkenal Scrambler 1200 XC dan XE

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *