Gaya Hidup

Coating Altimet Kenderaan LINE-X ULTRA Body Armour

Menampilkan sains yang sama maju yang melindungi  Jabatan Pertahanan Pentagon Amerika Syarikat, lapisan LINE-X yang kuat  ini digunakan di bahagian-bahagian kenderaan dan operasi pengeluaran keseluruhan. Daripada penggunaan bahan-bahan mengurangkan berat untuk meningkatkan daya tahan dalaman kenderaan, bahagian luar dan alat ganti – LINE-X telah terbukti serba boleh dalam pemakaiannya. Contoh lapisan khusus:

  • XS-100: Digunakan di seluruh industri automotif besar, utiliti / trak kerja, UTVs / RTVs, RVs, kenderaan tentera dan treler. Lebih daripada 4 juta rangka trak ringan kini menampilkan XS-100 di seluruh Amerika Syarikat.
  • XS-650: kestabilan UV menakjubkan dengan warna yang unggul dan pengekalan gloss: pilihan warna pigmenting kustom, lelasan melampau / rintangan hentaman dan banyak lagi.
  • XS-670: Unik untuk salutan acuan yang sangat elastik untuk digunakan untuk foam atau kain. Tidak seperti bahan tempat duduk tradisional, XS-670 tahan kimia, kebocoran atau lelasan.

LINE-X LLC (www.LINE-X.com) adalah pemimpin global dalam prestasi tinggi, lapisan perlindungan yang menawarkan polimer dirumuskan secara saintifik yang kekal bon untuk pelbagai permukaan untuk rintangan kerosakan legenda. Dengan pelancaran Truck Gear barisan aksesori jenama LINE-X, pemenang anugerah boleh digunakan oleh trak premium yang bergaya untuk membuat penyelesaian sehenti kustom trak di lokasi francais di seluruh Amerika Utara.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

 

Previous post

Selepas 55 Tahun Tahukah Anda Asal-usul Nama Ford Mustang?

Next post

Naza Kia Malaysia Buka Pusat 3S Terbaru di Jalan Pahang

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *