Anugerah / VOTY / Pameran Motor

Toyota Yaris Dipratonton Di Malaysia Autoshow 2019

UMW Toyota Motor (UMWT) sekali lagi membuat penampilan yang hebat di Malaysia Autoshow  2019 , yang berlangsung dari 11 hingga 14 April, 2019 di Taman Ekspedisi Agro Malaysia (MAEPS) di Serdang, Selangor.

BHP Banner

Tapak Toyota, yang terletak di Dewan A, mempunyai beberapa model yang dipamerkan untuk pelawat lihat dengan lebih dekat. Terdapat enam model terbaru Toyota, termasuk Toyota Yaris yang baru yang dinanti ramai.Toyota MMS 7 Kenyataan Media  “Rangkaian Toyota semasa di Malaysia telah dipertingkat dan kami juga mempunyai beberapa model baru yang dilancarkan dalam tempoh enam bulan yang lalu. Di petak Toyota kami, kami membawa model terbaru ini untuk orang ramai lihat sendiri dan ini termasuk Toyota Yaris yang akan datang yang akan kami lancarkan tidak lama lagi, “kata Ravindran K., Presiden UMW Toyota Motor.

Toyota MMS 8“Bagaimanapun, hanya melihat model mungkin tidak mencukupi bagi mereka yang mahu membeli kereta baharu. Mereka boleh berada dibelakang stereng dan mengalami pemanduan, kerana kami menawarkan pandu uji di pameran motor. Orang ramai akan berpeluang untuk secara peribadi mengalami prestasi, keselesaan dan keseronokan memandu kenderaan Toyota dan memahami usaha yang telah kami jalankan, untuk menawarkan kenderaan yang lebih baik untuk pelanggan kami, ” katanya.

Selain Toyota Yaris semua baharu, model lain yang dipamerkan adalah Vios Semua-Baharu, Camry 2.5 Semua-Baharu, 2019 CH-R, Innova 2.0GX dan Hilux 2.4G Limited Edition. Terdapat juga pratonton khas Toyota Vios baharu yang dilengkapi dengan kit body Toyota GAZOO Racing yang sporti.Toyota MMS 10Pengunjung ke gerai Toyota juga dapat mempelajari dengan lebih lanjut mengenai pelbagai perkhidmatan jualan dan perkhidmatan selepas jualan yang disediakan UMWT dan pengedarnya yang bertauliah di seluruh negara. Ini termasuk skim pembiayaan menarik seperti Skim Toyota Capital EasyGrad yang mempunyai ansuran bulanan yang lebih rendah dan bayaran pendahuluan minimum, hanya 10% (terma dan syarat dikenakan).Toyota MMS 11Sepanjang empat hari di Malaysia Autoshow 2019, akan diadakan pelbagai aktiviti di tapak Toyota dengan peluang bagi orang ramai untuk memenangi barangan Toyota dan barangan lain.

Lebih menarik, pada hujung minggu (13 dan 14 April), akan muncul penampilan pelumba-pelumba Festival Perlumbaan Toyota GAZOO Racing (TGR) yang akan berlumba dalam perlumbaan Vios Challenge, satu perlumbaan yang menarik yang kini berada di musim kedua . Pada hari Sabtu, Diana Danielle akan berada di gerai Toyota untuk bertemu dengan peminat dan orang ramai, manakala Nabil Ahmad, Wany Hasrita dan Khai Bahar akan di sana pada hari Ahad.

Maklumat lanjut dan lokasi bilik pameran di seluruh negara boleh didapati di toyota.com.my atau dengan menghubungi Toyota FREEPHONE 1-800-88-TOYOTA (869682).Toyota MMS 6

 

Previous post

Nissan X-Trail Facelift Serba Baharu Dengan Spesifikasi Tambahan Tetapi Harga Sama

Next post

Proton Iriz dan Persona 2019 Muncul di Malaysia Autoshow

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *