Berita Auto

NOVITEC Tala Ferrari 812 Superfast

Ferrari 812 Superfast baharu kini sudah tiba dan seterusnya menjadi tumpuan perkembangan terbaru dari NOVITEC. Komponen peningkatan aerodinamik karbon NOVITEC bukan sahaja menempatkan kereta dua tempat duduk ini reka bentuk motorsport yang lebih terperinci  yang diilhamkan, tetapi juga mengoptimumkan aerodinamik.

Gabungan roda NOVITEC 21-inci ringan yang berteknologi tinggi di depan dan roda 22 inci di bahagian belakang adalah sama menarik dan cekap dan memberikan penekanan yang lebih besar pada bentuk tajam coupe nya.

SPA NOVITEC menurunkan pusat graviti lagi. Untuk melalui halangan-halangan setiap hari seperti turun naik  lorong struktur tempat letak kereta bawah tanah, NOVITEC menawarkan sistem lif depan, yang membolehkan badan kenderaan di gandar depan 40 milimeter dengan sentuhan butang.

Sambil  peningkatan prestasi untuk V12 6.5 liter masih dalam fasa pembangunan, sistem ekzos berprestasi tinggi NOVITEC yang mengoptimumkan penghantaran kuasa dan datang secara pilihan dengan nota ekzos terkawal aktif sudah tersedia sekarang.

Di samping itu, mereka menawarkan penjimatan berat sehingga sebelas kilogram ke atas ekzos pengeluaran bergantung kepada versi.

Satu lagi keistimewaan NOVITEC adalah pembuatan bahagian dalaman eksklusif yang disesuaikan dengan keinginan pemilik kenderaan dalam setiap butiran berkenaan warna dan reka bentuk.

Ferrari bermaksud perlumbaan motor dan pereka NOVITEC menekankan DNA ini dengan komponen badan baru mereka untuk 812 Superfast, yang diperhalusi di terowong angin. Pembinaan mereka dari karbon dengan pilihan gloss berkilat atau lapisan matte menghasilkan penampilan perlumbaan berdarah penuh.

Previous post

Defender Dapat Mod "Spectre" Himalaya

Next post

Geely Nak Beli Alfa Romeo & Maserati

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *