Gaya Hidup

Mengapa Kita Tidak Beli Sedan Mewah Merah?

Rupa adalah penting. Samalah dengan cara anda berpakaian pada waktu pagi dengan gaya anda tersendiri menyatakan siapa anda, sama juga dengan kenderaan anda.

Orang membuat tanggapan serta merta dan pandang pertama adalah penting. Percaya atau tidak, kereta yang anda pandu dan warnanya boleh mendedahkan pesonaliti anda orang banyak tentang anda.

Anda tidak mahu orang lain menyalah tafsirkan diri anda kerana kereta Mercedes Benz ungu anda kan?

Tetapi sedan Malaysia dan seperti banyak pembeli kereta eksekutif  sedan dan kereta eksekutif lain di Eropah dan juga Jepun mempunyai sedikit saja pengembaraan di dalam darah mereka. Sebahagian besar daripada mereka memilih kereta kelabu, perak, putih dan hitam. Kami cadangkan merah bagi keperluan memandu anda.

Red is often the color chosen by those who have a zest for life. They are outgoing, aggressive, fun, and impulsive or they’re someone who wants to be those things! If your car is red, you’re most likely ambitious and determined to get all you can out of life. Just look at how stylish these red cars look.

Merah adalah warna yang dipilih oleh mereka yang mempunyai semangat untuk hidup. Mereka outgoing, agresif, menyeronokkan, dan impulsif atau mereka seseorang yang mahu menjadi seperti itu! Jika kereta anda berwarna merah, anda mungkin paling bercita-cita tinggi dan berazam untuk mendapatkan semua yang anda boleh keluar dari kehidupan. Lihat sahaja bagaimana bergayanya kereta-kereta merah.

Pemandu kereta merah cenderung kepada keresahan dan ekstrovert, jadi kadang-kadang anda terkejut apabila seseorang menunjukkan satu kesalahan atau  kelemahan anda. Anda seorang  go-getter yang yakin dan sering pennyeri mana-mana parti.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Seseorang yang memilih kereta merah berkata kepada dunia bahawa mereka mempunyai “sesuatu yang menakjubkan yang hendak ditunjukkan kepada anda”.

Pemandu kereta kelabu atau perak tidak mahu menonjol.

Pemandu kereta biru adalah penyayang, optimis, stabil, jujur, dan tenang. Anda suka dikagumi kerana rasa kuat diri dan kebijaksanaan.

Pemandu kereta hijau mempunyai perasan diri yang sangat kuat dan tidak peduli apa yang orang lain fikirkan tentang anda.

Pemandu kereta coklat atau kuning air rendah diri, berjimat cermat, dan jujur.

Pemandu sebuah kereta kuning dan emas pasti hidup dengan mantera, “Don’t worry, be happy.” Ini adalah warna-warna kegembiraan dan kebahagiaan.

Pemandu sebuah kereta hitam mahu menyatakan mereka bermaruah dan menarik tidak suka menonjol. Mereka mahu memberi gambaran misteri, tetapi mereka mungkin mahukan kehidupan yang lebih mendalam.

Pemandu kereta putih mempunyai perasaan jujur dan suci. Jika kereta anda adalah putih, anda ada taste dan elegance dan berusaha untuk kesempurnaan.

Sila ambil perhatian bahawa rujukan warna kereta dibentangkan di atas adalah umum dan bukan untuk semua.

 

Previous post

Mencari Idea-Idea Tuning Untuk Mazda CX-3 Anda?

Next post

Konsep BMW M4 Mamba GT3 Street Oleh Hoffy Automobiles

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *