Berita Auto

Miliki Mercedes CLA Dari Hanya RM3,088 Sebulan …… Itu Saja

Agility Financing oleh Mercedes-Benz Financial memberi kuasa kepada pelanggan dengan aliran tunai yang fleksibel dan pilihan akhir-perjanjian, ditambah ansuran bulanan yang lebih rendah. Ini termasuk pilihan untuk menyelesaikan atau melanjutkan perjanjian pembiayaan, atau kembali kenderaan mereka dan menaik taraf kepada model yang lebih baru pada akhir perjanjian. Sebagai contoh, pelanggan boleh membiayai generasi baru Mercedes Benz CLA pada hanya RM3,088 * sebulan dengan ketenangan fikiran melalui Agility Financing dengan tahun pertama Insuran Motor Komprehensif.

mercedes-benz_c350e2

Liputan Comprehensive Motor Insurance termasuk perkhidmatan menunda sehingga RM400 untuk kerosakan mekanikal, perlindungan cermin sehingga RM6,000, Satu-untuk-Satu Penggantian Kenderaan dan kelulusan tuntutan yang cepat.

* Tertakluk kepada terma dan syarat. Berdasarkan pendaftaran swasta di Semenanjung Malaysia, 15.37% wang pendahuluan, 36 bulan tempoh dan 20,000 k.m. perbatuan p.a. dengan 0% insurans NCD, termasuk cermin, LLP dan LLOP. Kos premium insurans termasuk dalam ansuran bulanan.

mercedes-benz_c350e2

Bagi pembeli Mercedes YANG mencari sedan dengan kuasa dan kebolehan menghirup bahan api rendah, C 350 pakej pembiayaan e baru oleh Mercedes-Benz Financial adalah salah satu pilihan yang paling wajar untuk membiayai kereta plug-in  hibrid ini. Pelanggan boleh membiayai C 350 e baharu mereka dengan hanya RM3,888 * sebulan dengan tiga tahun tempoh Agility Financing termasuk tahun pertama Insuran Motor Komprehensif. Sebagai perbandingan dengan pembiayaan lima tahun konvensional tanpa insurans ialah RM4,695 sebulan, ansuran bulanan Agility Financing  adalah jauh lebih rendah.

mercedes-benz_c350e3

Bersama-sama dengan nilai masa depan kereta yang terjamin, pelanggan mendapat pilihan fleksibel untuk sama ada untuk settle atau melanjutkan perjanjian pembiayaan, atau kembali kenderaan mereka dan menaik taraf kepada model yang lebih baru. Agility Financing adalah cara yang fleksibel dan selamat untuk membiayai C 350 e, memastikan pelanggan sentiasa kekal kewangan yang fleksibel.

BHP-Harmony-in-Performance_DSF_Banner-Malay_650x85_201606101

Liputan Comprehensive Insurance Motor termasuk perkhidmatan menunda sehingga RM 400 untuk kerosakan mekanikal, perlindungan cermin sehingga RM 8000, Satu-untuk-Satu penggantian kenderaan dan kelulusan tuntutan yang cepat.

 

 

* Tertakluk kepada terma dan syarat. Berdasarkan pendaftaran swasta di Semenanjung Malaysia, 16.15% wang pendahuluan, 36 bulan tempoh dan 20,000 k.m. perbatuan p.a. dengan 0% insurans NCD, LLP, LLOP dan insuran cermin.

 

Previous post

Pandu Uji Ringkas - Chevrolet Colorado Facelift

Next post

DHL Akan Bina Van Penghantaran Elektrik Mereka Sendiri

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *