Anugerah / VOTY / Pameran Motor

Ora Good Cat 500 Ultra \\ Kereta Elektrik Terbaik Tahunan VOTY 2023

GWM Mengejutkan Kami Dengan Ora Good Cat 500 Ultra yang Menggoda

Electric Car Of The Year VOTY 2023

Anugerah Kereta Elektrik Terbaik Tahunan kami jatuh kepada Ora Good Cat 500 Ultra dari GWM.

Untuk tahun 2023, kami terpaksa menambah banyak kategori untuk menampung pelbagai jenis kenderaan elektrik yang telah dibawa masuk. Kerajaan Malaysia telah memberikan pelbagai insentif kepada EV melalui pengecualian cukai dan rebat cukai. Salah satu peneraju dalam segmen tahun ini adalah GWM dengan Ora Good Cat mereka.

2022-Ora-Good-Cat-5-768x513 9.0

Ora Good Cat tiba di Malaysia dengan dua varian yang tersedia. Warga Malaysia pada mulanya agak skeptikal tetapi sejak itu telah terpikat dengan BEV kompak yang menawan ini. Ora Good Cat yang diperbuat di China mendapat skor tinggi dari segi reka bentuk. Terdapat sentuhan artistik yang cukup pada rupa dalaman dan luaran kami untuk mengabaikan beberapa kebiasaannya dan melihatnya sebagai kereta yang sebenarnya.

Good Cat 500 Ultra datang dengan banyak peralatan dan jarak yang cukup baik, memberikan nilai wang yang sangat baik dalam pakej yang menarik perhatian. Model gred yang lebih tinggi ini menawarkan jarak 500km, DC Fast Charging, bantuan membalikkan auto dan bantuan lane parkir auto-integrated, lane change assist, blind spot detection, sensor parkir depan, amaran kemalangan belakang, amaran lalu lintas belakang dan brek serta amaran membuka pintu.

Kedua-dua varian menawarkan pakej yang sama yang sempurna dengan pengisi daya portabel dan rumah yang percuma, jaminan 5 tahun atau sehingga 150,000 km, jaminan bateri 8 tahun atau sehingga 180,000 km, dan 5 kali servis gratis dengan penjagaan buruh.

GWM-bagi-Zafrul-ORA-Good-Cat-3.0

VOTY 2023

Mengenai Anugerah Kereta Tahunan Allianz DSF.my (VOTY), ini adalah acara anugerah kereta pertama dan satu-satunya di Malaysia yang tidak memberikan anugerah berbayar dan tidak mengenakan sebarang bayaran kepada pemenang atau jenama yang menyertai. Pemenang dibenarkan menggunakan logo acara VOTY secara percuma dalam semua bahan pemasaran mereka. Peserta acara bahkan tidak dikenakan bayaran untuk tempat duduk mereka di acara penganugerahan. Semua pengeluar kereta yang beroperasi di Malaysia dijemput untuk menyertai tanpa sebarang bayaran. Yang perlu mereka lakukan adalah membenarkan hakim kami memandu uji kenderaan mereka yang layak.

Kenderaan yang dicalonkan mesti telah dilancarkan di Malaysia dalam 12 bulan terakhir dan tidak boleh dicalonkan jika hanya facelift minor (kit badan, stiker, peningkatan roda, dll). Semua penilaian adalah bebas dan dilakukan melalui undian sebelum pemenang dipilih. Pengeluar kereta tidak diberitahu jika mereka menang atau tidak sebelum acara tersebut.

Previous post

BYD Atto 3 \\ Penakluk Elektrik Segmen 'Crossover' 2023

Next post

Ford Ranger Wildtrak \\ 'Penghulu' Pikap VOTY Tahun 2023 Ini

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *