Anugerah / VOTY / Pameran Motor

Kia Sorento 2.5L Petrol \\ Pemenang SUV Tahunan VOTY 2023!

Siapa lagi yang boleh mengalahkan SUV baharu Kia Sorento dalam VOTY 2023?

SUV Of The Year VOTY 2023

Memikirkan pilihan SUV terbaik untuk VOTY 2023, kita tidak boleh membayangkan pilihan lain yang lebih baik daripada Kia Sorento baharu sepenuhnya.

SUV semakin mendominasi pasaran kenderaan. Bagi kami, SUV mestilah kenderaan yang menyediakan utiliti maksimum dan mampu memberikan sedikit pengembaraan sukan. Oleh itu, Kia Sorento 2.5L Smartstream Petrol baharu menjadi pilihan kami sebagai SUV tahunan atas alasan ini.

Untuk Malaysia, versi petrol ini mempunyai lebih daripada cukup kuasa yang tersedia dan otomatik konvensional 6-kelajuan yang boleh diharapkan. Anda boleh mendapatkannya dengan 7 tempat duduk dan 2WD atau dengan 6 tempat duduk dan konfigurasi AWD.

Tiada yang dapat menafikan bahawa Sorento adalah kenderaan yang tampak tampan. Tiada apa yang terlalu avant-garde tentang rupanya kecuali untuk jalur lampu belakang menegak kembar, tetapi Kia telah berjaya membuat SUV yang kelihatan moden, bergaya, mewah, dan rugged dan mampu. Di dalam, anda akan menemui lebih dari cukup teknologi bahkan pada model asas.

VOTY 2023

Upacara Anugerah Kenderaan Tahunan Allianz DSF.my (VOTY) adalah acara anugerah kenderaan pertama dan satu-satunya di Malaysia yang tidak memberikan anugerah berbayar, dan tidak mengenakan apa-apa bayaran kepada pemenang atau jenama yang berpartipasi. Pemenang dibenarkan menggunakan logo acara VOTY secara percuma dalam semua bahan pemasaran. Peserta acara tidak dikenakan bayaran untuk tempat duduk mereka di majlis penyampaian anugerah. Semua pengeluar kereta yang beroperasi di Malaysia dijemput untuk berpartipasi secara percuma. Semua yang mereka perlu lakukan adalah membiarkan hakim kami mencuba pandu kenderaan yang dicalonkan.

Kenderaan yang dicalonkan mesti telah dilancarkan di Malaysia dalam 12 bulan terakhir dan tidak boleh merupakan facelift minor tempatan (body-kits, stiker, peningkatan roda, dll). Semua penilaian adalah bebas dan dikemukakan untuk undian sebelum pemenang dipilih. Pengeluar kereta tidak dimaklumkan jika mereka menang atau tidak sebelum acara.

Previous post

Honda Civic RS e:HEV \\ Hibrid Terbaik Tahunan VOTY 2023

Next post

Range Rover L460 \\ SUV Mewah Pilihan VOTY 2023!

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *