Anugerah / VOTY / Pameran Motor

BYD Atto 3 \\ Penakluk Elektrik Segmen ‘Crossover’ 2023

Juara Crossover Elektrik VOTY 2023 – BYD Atto 3, Pilihan Hebat dengan Jarak Lebih Jauh

Electric Crossover Of The Year VOTY 2023

Masa telah tiba bagi kita di gohedgostan.com untuk mempersembahkan kepada anda Crossover Elektrik Tahunan VOTY 2023. Bukan apa, kerajaan Malaysia telah memberikan insentif cukup banyak untuk kenderaan elektrik dalam bentuk pengecualian cukai dan rebat cukai. Oleh itu, kita perlu menambah beberapa kategori untuk menampung pelbagai jenis kenderaan elektrik yang telah diperkenalkan.

BYD-Atto3-Electric-SUV-Test-Drive-1.0

Kategori Crossover Elektrik khusus untuk segmen paling popular dalam pasaran EV. Walaupun berhadapan dengan cabaran berat, pemenang jelas bagi kita berjaya meyakinkan lebih 1,000 (dan mungkin sekarang sudah 2,000) pelanggan Malaysia untuk mencuba bukan sahaja teknologi pacuan baharu tetapi juga jenama yang tidak dikenali sebelum ini.

Pemenang kita, tentunya BYD Atto 3 dengan versi Extended Range. Crossover EV buatan China yang berharga berpatutan ini dilengkapi dengan skrin sentuh berputar 12.8″ dengan Apple CarPlay dan Android Auto, Kad Kunci Mudah Alih, penghawa dingin auto, 4 port USB, pencahayaan LED penuh, sunroof panorama, kluster instrumen digital 5″, upholsteri kulit sintetik penuh, tempat duduk depan yang boleh diubah suai secara elektrik, sokongan Pengisian Pantas DC dan bekalan kuasa Vehicle-to-Load.

BYD-Atto3-Electric-SUV-Test-Drive-2.1

Versi yang kita sukai menambahkan kapasiti bateri yang lebih besar, roda 18″, pengisian DC yang lebih cepat, tailgate sentuhan tunggal, pencahayaan ambient berbilang warna, sistem bunyi Dirac HD 8-speaker, pengecas Qi tanpa wayar dan penapis udara PM 2.5.

BYD berjaya menarik jumlah pelanggan Malaysia yang cukup besar dengan jaminan kenderaan 6 tahun / 150,000km, jaminan bateri 8 tahun / 160,000km, dan jaminan unit pacuan 8 tahun / 150,000km.

BYD-Atto-3-Launch-IMG_6693-Large

Mengenai Anugerah Kereta Tahunan Allianz DSF.my (VOTY), ini adalah acara anugerah kereta pertama dan satu-satunya di Malaysia yang tidak memberikan anugerah berbayar dan tidak mengenakan sebarang bayaran kepada pemenang atau jenama yang menyertai. Pemenang dibenarkan menggunakan logo acara VOTY secara percuma dalam semua bahan pemasaran mereka. Peserta acara bahkan tidak dikenakan bayaran untuk tempat duduk mereka di acara penganugerahan. Semua pengeluar kereta yang beroperasi di Malaysia dijemput untuk menyertai tanpa sebarang bayaran. Yang perlu mereka lakukan adalah membenarkan hakim kami memandu uji kenderaan mereka yang layak.

Kenderaan yang dicalonkan mesti telah dilancarkan di Malaysia dalam 12 bulan terakhir dan tidak boleh dicalonkan jika hanya facelift minor (kit badan, stiker, peningkatan roda, dll). Semua penilaian adalah bebas dan dilakukan melalui undian sebelum pemenang dipilih. Pengeluar kereta tidak diberitahu jika mereka menang atau tidak sebelum acara tersebut.

Tahniah kepada BYD Atto 3 – Elektrik Crossover Tahunan Terbaik VOTY 2023!

Previous post

Mercedes-Benz EQE 350+ \\ Sedan Mewah Elektrik Tahunan Terbaik VOTY 2023

Next post

Ora Good Cat 500 Ultra \\ Kereta Elektrik Terbaik Tahunan VOTY 2023

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *