Promosi / Tawaran / Peraduan

Hujung Minggu BMW Auto Bavaria XTRAVAGANZA Di Bukit Jalil

Acara Jualan BMW Ultimate akan tiba di Stadium Bukit Jalil untuk hanya 3 hari.

Adakah anda peminat BMW yang sedang mencari kereta idaman anda? Adakah anda ingin mengalami teknologi dan ciri BMW terkini?

Acara jualan BMW Auto Bavaria XTRAVAGANZA di Tempat Letak Kereta Stadium Bukit Jalil (B) adalah yang anda cari dari 7 April hingga 9 April 2023.

Acara jualan BMW Auto Bavaria XTRAVAGANZA adalah peluang yang sesuai untuk penggemar kereta untuk menikmati pengalaman BMW yang tiada tandingannya. Acara ini menawarkan peluang eksklusif untuk pencinta kereta untuk meneroka dan membeli rangkaian model BMW dan mengakses barangan rasmi BMW dan barangan gaya hidup.

Untuk menjadikan acara itu lebih menarik, pelanggan yang membeli model terpilih akan menerima hadiah eksklusif televisyen 65″! Bayangkan memandu pulang dengan BMW impian anda dan menikmati rancangan kegemaran anda pada TV skrin besar baharu.

Selain daripada menyemak imbas model BMW terkini, para hadirin juga boleh mengambil bahagian dalam pelbagai pengalaman BMW seperti Pengalaman Memandu BMW, di mana anda boleh berada di belakang roda BMW dan merasai kuasa enjinnya.

Anda juga boleh menyaksikan demonstrasi X-Ramp & Park Assist, di mana anda akan dapat melihat cara ciri bantuan pakir BMW berfungsi, atau menyertai bengkel Kenderaan Elektrik untuk mengetahui tentang teknologi EV terkini daripada BMW.

Bagi mereka yang mencari BMW terpakai, kenderaan BMW Premium Selection akan tersedia pada harga yang hebat. Setiap kereta BMW Premium Selection menjalani pemeriksaan rapi untuk memastikan ia memenuhi standard kualiti ketat BMW.

Ini bermakna anda boleh memandu pulang dengan BMW yang sebagus baharu tetapi pada harga yang lebih rendah.

Jika anda peminat jenama BMW, acara itu juga mempunyai barangan rasmi BMW dan barangan gaya hidup yang boleh dibeli. Produk ini sesuai untuk peminat BMW dan membuat hadiah hebat untuk rakan dan ahli keluarga yang peminat jenama tersebut.

Acara jualan BMW Auto Bavaria XTRAVAGANZA merupakan peluang yang baik untuk peminat kereta dan peminat jenama BMW untuk menikmati pengalaman BMW yang terbaik.

Acara ini bermula dari 7 April hingga 9 April 2023, dari 9 pagi hingga 7 malam. Jangan lepaskan peluang unik ini untuk meneroka model, aksesori dan pengalaman BMW terkini.

Previous post

Passat, Tiguan, T-Roc Seterusnya Adalah Kereta ICE Terakhir Jenama

Next post

Toyota Yaris Yang Ke-10 Juta Selepas 25 Tahun Pengeluaran

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *