Motosikal / Lain Lain Roda

Pusat 4S Kawasaki Shah Alam Utama Dibuka

Pusat 4S Kawasaki All Star Shah Alam perdana baharu telah buka dengan rasminya.

Edaran Modenas Sdn Bhd (“EMOS”), anak syarikat Motosikal dan Enjin Nasional Sdn Bhd (“MODENAS”) telah membuka pusat 4S perdananya, KAWASAKI Shah Alam. Majlis perasmian telah dihadiri seramai 700 orang dan telah dirasmikan oleh Dato’ Chear Kin Keong, Ketua Pegawai Eksekutif KAWASAKI Shah Alam (Chear Motor), dan wakil daripada EMOS.

KAWASAKI Shah Alam ialah pusat sehenti 4S yang memenuhi keperluan jualan, alat ganti, perkhidmatan dan bilik pameran untuk peminat motosikal. Pusat 4S utama ini dikenali sebagai KAWASAKI All Star dan merupakan kedai pengalaman pertama seumpamanya di Malaysia. Ia menawarkan barisan model KAWASAKI terkini, termasuk model off-road. Alamat: No. 42A, Jalan 15/22, Taman Perindustrian Tiong Nam, Seksyen 15 Shah Alam 40200 Selangor, Malaysia.

Menurut Roslan Roskan, Ketua Pegawai Eksekutif EMOS, kedai KAWASAKI Shah Alam adalah platform untuk komuniti KAWASAKI merasai pelbagai produk inovatif KAWASAKI dalam suasana yang mengasyikkan.

Ketua Pegawai Eksekutif juga percaya bahawa kisah kejayaan sebenar jenama KAWASAKI terletak pada kakitangannya. KAWASAKI All Stars mengguna pakai reka bentuk dan binaan Plaza Kawasaki di Jepun dengan menekankan pada paparan produk dan barangan visual. Reka bentuk bilik pameran bertujuan untuk membuatkan pengunjung berasa kepunyaan dan kepuasan, memberikan mereka rasa pengalaman Kawasaki: where culture meets interest.

10Kawasaki-Shah-Alam-4S-Centre 1.0

Acara ini menandakan satu lagi kejayaan untuk EMOS dan KAWASAKI. Baru minggu lepas, Syarikat melancarkan sports cruiser terbaharunya, Modenas Vulcan S, ke pasaran. Pembukaan kedai KAWASAKI Shah Alam adalah bukti komitmen EMOS untuk menyediakan produk dan perkhidmatan terbaik kepada pelanggannya.

Kedai KAWASAKI All Star bertujuan menyediakan kedai sehenti untuk peminat motosikal dengan menawarkan jualan, alat ganti, perkhidmatan dan bilik pameran. Bilik pameran ini bertujuan untuk memberi pengunjung rasa pengalaman Kawasaki: where culture meets interest. Untuk maklumat lanjut, layari laman web rasmi KAWASAKI atau hubungi Talian Bebas Tol (1-800-880-008) atau WhatsApp Careline (+6019-570 8135). Kawasaki kini menjual motosikal berikut di Malaysia: Ninja 250, Vulcan S, Z250.

Previous post

Adakah Ford Explorer EV Baharu Ini Ford Yang Penting?

Next post

Supercar 'Harga Patut' Nissan GT-R Untuk Tahun 2024 Kini Sudah Mahal

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *