Bisnes

Mitsubishi Motors Utara Berpindah: Bilik Pameran Alor Star Dan Langkawi

Pengedar sah Mitsubishi Motors yang dimaksudkan ialah JM Auto Gallery

Pengedar sah Mitsubishi Motors Malaysia (Mitsubishi), JM Auto Gallery (Alor Star) baru-baru ini telah berpindah ke pusat 3S baharu yang terletak di Alor Star, Kedah. Bilik pameran baharu ini juga merupakan yang terbesar jenama itu di wilayah Utara dan pengedar meluaskan jejaknya dengan turut membuka bilik pameran baharu di Langkawi juga.

Kedua-dua Pusat 3S dilengkapi dengan identiti jenama Mitsubishi terkini dan mesej jenama global ‘Drive Your Ambition.’ dengan bilik pameran di Alor Star terletak di Lot 10201B, Kampung Batin Mergong, Mukim Mergong, 05150 Alor Setar, Kedah. Kedua-dua Pusat 3S juga mempunyai kakitangan yang baik dengan kakitangan yang mahir untuk membantu walau apapun yang diperlukan.

Pusat Mitsubishi 3S di Langkawi pula terletak di No. 68, Pusat Perniagaan Kelana Mas Kuah, 07000 Langkawi, Kedah. Kedua-dua bilik pameran dibuka dari Isnin hingga Ahad, 8.30 pagi hingga 5.30 petang. Ini amat berguna untuk pemilik Mitsubishi yang bekerja 9 hingga 5 biasa.

Mitsubishi-Outlander-PHEV-12-4.3

Dengan keluasan 10,000 dan 2,300 kaki persegi masing-masing di Alor Star dan Langkawi, pusat Mitsubishi ini menawarkan pengalaman yang komprehensif dan ruang istirahat pelanggan yang selesa lengkap dengan WIFI dan sudut kanak-kanak. Pusat Alor Star juga dilengkapi sepenuhnya dengan lapan ruang servis yang sedia untuk melayani setiap kereta Mitsubishi.

Shinya Ikeda, Ketua Pegawai Eksekutif MMM, yang hadir pada pelancaran Mitsubishi 3S Centre menyatakan, “JM Auto Gallery (Alor Star) bukanlah asing bagi keluarga Mitsubishi Motors dan telah menjadi rakan kongsi perniagaan dengan MMM sejak 14 tahun lalu.”

“Pengedar itu juga merupakan penyumbang utama kepada jualan MMM, kerana syarikat itu menyaksikan peningkatan 37.3 peratus dalam jualan dari Januari-Disember 2022 berbanding tempoh yang sama pada 2021. Kami gembira melihat pengedar yakin dengan pertumbuhan perniagaan MMM dan komitmen untuk menaik taraf kemudahan bilik pamerannya, dan juga untuk pembukaan cawangan baharu di Langkawi untuk memberi perkhidmatan yang lebih baik kepada pelanggan.” tambah beliau.

Mitsubishi-Triton-Negeri-Sembilan-drive-4.1

“Mitsubishi Motors Corporation (MMC) baru-baru ini mengumumkan Rancangan Perniagaan Jangka Separuh: Cabaran 2025 untuk memudahkan pertumbuhan masa depan, di mana kami komited untuk memfokuskan pada pasaran ASEAN termasuk Malaysia. Saya gembira melihat pasukan mengorak langkah ke hadapan ke arah meningkatkan pengalaman keseluruhan pelanggan.” katanya.

The-new-Mitsubishi-XPANDER-continues-to-dominate-the-non-national-MPV-segment-since-January-4.2

“Mitsubishi sedang melakukan serangan di semua bidang termasuk CSR sejak akhir-akhir ini dan saya gembira melihat syarikat mengambil begitu banyak langkah aktif ke arah penambahbaikan jenama dan negara, jadi teruskan Mitsubishi dan tahniah sekali lagi.” hujah beliau.

Previous post

BMW XM Yang Berharga RM1.4M Ini Tiba Siap Dengan 7 Pelanggan

Next post

GWM Bagi Menteri MITI Dengan Sebuah ORA Good Cat EV

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *