Motosikal / Lain Lain Roda

Pelancaran Cawangan Baharu Royal Enfield di Utara Malaysia

Ini adalah kedai Exclusive Royal Enfield kedua di Malaysia, kedai ke-152 di rantau Asia Pasifik yang juga sebuah bilik pameran 3S.

Kami teruja dengan kejayaan Royal Enfield sebagai pemimpin global dalam segmen motosikal sederhana. Syarikat ini berterusan berusaha meningkatkan aksesibiliti pengguna terhadap gaya hidup motosikal. Royal Enfield semalam telah melancarkan kedai eksklusif baharu di Pulau Pinang untuk memperluas lagi jangkauan mereka di rantau Asia Pasifik. Kedai ini terletak di 1681 G1, Jalan Perusahaan, 13600 Perai, Pulau Pinang dan akan memberikan aksesibiliti kepada pelanggan sedia ada dan bakal pelanggan di Malaysia.

Pelanggan dan peminat motosikal boleh mengalami warisan 122 tahun mereka melalui pelbagai jenis motosikal, pakaian dan aksesori yang lengkap yang disediakan, semuanya se bumbung di cawangan eksklusif ini. Selain itu, kedai eksklusif ini juga mempamerkan falsafah jenama “Pure Motorcycling” dalam setiap aspek pengalaman memiliki motosikal Royal Enfield. Kedai Royal Enfield-Pulau Pinang terletak di tengah-tengah pusat komersial dan kini memberikan aksesibiliti yang lebih besar kepada pelanggan di Pulau Pinang, Kedah dan Perak.

Mr. Rewi Hamid Bugo, Chairman of Didi Group berkata, “Saya amat berbangga mengumumkan bahawa Kumpulan Didi telah mencapai pertumbuhan pendaftaran motosikal Royal Enfield sebanyak 500% pada tahun 2022. Dalam usaha untuk memperluaskan lagi jangkauan, kami telah membuka kedai eksklusif kedua dan 5 kedai pop-up dari selatan ke utara Malaysia dan Johor Bahru adalah kedai rasmi kami yang akan datang pada tahun 2023. Ini akan membuat kami lebih dekat dengan pelanggan dan memberikan akses yang mudah kepada jenama. Kami juga ingin mengumumkan bahawa kami akan melancarkan model motosikal baru, Hunter 350 pada 9 Mac 2023 dan Super Meteor 650 pada Julai 2023 secara tentatif. Kami yakin bahawa bersama-sama dengan Royal Enfield dan Kumpulan Didi, kami akan dapat membina nama kami di Malaysia. Ini adalah satu lagi langkah ke arah kejayaan yang diimpikan dan saya bersemangat untuk melihat reaksi pelanggan terhadap pelancaran ini.”

Berkenaan dengan pelancaran cawangan eksklusif baharu di Malaysia ini, Encik Anuj Dua, Ketua Perniagaan untuk Asia Pasifik, Royal Enfield, berkata, “Royal Enfield komited untuk menjadi pemimpin global dalam segmen motosikal sederhana dan Asia Pasifik adalah sangat penting dari segi strategi. Kami telah berterusan membina aksesibiliti yang lebih besar untuk komuniti dan peminat kami yang bersemangat. Malaysia merupakan salah satu pasaran yang berpotensi tinggi di Asia Tenggara dan kami telah melihat peningkatan pesat dalam komuniti peminat Royal Enfield yang melanggan motosikal rekreasi dan bergabung dengan keluarga Pure Motorcycling kami. Kami mempunyai lebih dari 1000 pemilik motosikal Royal Enfield yang bangga dan komuniti yang bersemangat yang berkembang setiap hari. Kedai eksklusif kami dan rangkaian produk yang memikat, yang tersedia dengan harga yang berpatutan, pasti akan menarik minat penggemar motosikal.”

Kesemua motosikal, perkhidmatan & aksesori motosikal sebenar di bawah satu bumbung. Amacam? Adakah anda teruja untuk mendapatkan sebuah motosikal. Motosikal Royal Enfield?

Previous post

Bajet 2023: Insentif Besar Untuk Pengilangan & Jualan Kenderaan Elektrik

Next post

Peugeot 508 Ditingkatkan Dengan Teknologi & Reka Bentuk Baharu

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *