Hibrid, Elektrik, Hidrogen

Nissan Memperkenalkan Konsep EV Max-Out yang Menyerlahkan Mobiliti Mampan

Nissan melakukan ini di acara Nissan Futures selama hampir sebulan.

Nissan Motor Co., Ltd. (Nissan) akan mengadakan acara Nissan Futures, mempamerkan bagaimana Nissan membentuk masa depan mobiliti mampan dan reka bentuk inovatif di Galeri Ibu Pejabat Globalnya dari 4 Februari 2023 hingga 1 Mac 2023 dan sebagai sebahagian daripada acara ini , memperkenalkan model fizikal convertible Nissan Max-Out EV.

batch_230201_nissan_futures_japan_1.0
Nissan Max Out EV Concept

Walaupun convertible Nissan Max-Out EV telah pun ditunjukkan sebelum ini, ia hanya dalam bentuk maya sebagai sebahagian daripada visi Nissan Ambition 2030 yang diumumkan pada November 2021. Kini kita dapat menikmati versi fizikal yang merangkumi keinginan jenama untuk menyokong lebih besar akses kepada mobiliti yang mampan dan inovatif.

Convertible Nissan Max-Out EV akan dipaparkan sepenuhnya, untuk dilihat oleh semua sepanjang acara. Acara Nissan Futures juga akan menampilkan acara interaktif pelanggan, perbincangan panel dengan pakar dan pelbagai paparan, jadi jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang elektrifikasi, anda tidak mahu melepasi acara ini.

Matlamat semua panel dan paparan ini adalah untuk mempamerkan inovasi Nissan dalam bidang elektrifikasi, risikan kenderaan, pengurusan kuasa, penggunaan semula bateri kenderaan dan banyak lagi. Bagi mereka yang tidak dapat hadir tetapi masih ingin mendengar pendapat panel, jangan risau, perbincangan panel juga boleh dihadiri secara maya.

Selain itu, kemasukan ke Galeri Ibu Pejabat Global Nissan untuk acara Nissan Futures adalah percuma sepenuhnya tidak kira sama ada seseorang itu masuk secara fizikal atau maya. Maklumat paparan dan kandungan akan tersedia di tapak web korporat global Nissan serta di saluran YouTube dan LinkedIn nya.

Ini semua bagus tetapi kemuncak acara ialah convertible Nissan Max-Out EV yang direka untuk memberikan rasa keterbukaan sambil menawarkan pengalaman pemanduan yang dinamik. Ia juga memaparkan inovasi jenama untuk membangunkan pelbagai jenis kenderaan canggih dan menarik, dengan visi kemampanan yang jelas.

Lebih-lebih lagi, seseorang boleh menghadiri perbincangan panel di acara Nissan Futures untuk memperoleh pemahaman tentang inisiatif sedekad syarikat dalam Vehicle-to-Everything (V2X) dan penggunaan semula bateri melalui dua perbincangan panel pada 21 Februari 2023 dengan pakar daripada Nissan dan rakan kongsinya untuk menerangkan keseluruhan proses dengan teliti supaya sesiapa sahaja boleh memahaminya.

Panel ini juga akan meneroka cara Nissan menerajui industri automotif melalui kerjanya dengan rakan kongsinya untuk bersedia menghadapi pelbagai cabaran dan peluang yang akan dibawa oleh peralihan berskala besar kepada mobiliti elektrik serta cara mempercepatkannya serta menjadikan peralihan lebih lancar.

Acara awam seperti acara Nissan Futures adalah sangat penting kerana Nissan menggunakan acara seperti ini untuk terus mencipta peluang dialog dua hala yang akan membolehkan syarikat memahami keperluan individu dan masyarakat dengan lebih baik serta memacu ke arah dunia yang lebih bersih, selamat dan inklusif untuk semua orang.

Previous post

Toyota Dinobatkan Penjual Terbaik Pada 2022 Dengan Jualan 10.5 Juta Kereta

Next post

Pelancaran Toyota RAV4 GR Sport Hujung Minggu Ini

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *