Hibrid, Elektrik, Hidrogen

Ora Good Cat Diarak Di Bukit Bintang Pada Malam Krismas

GWM mencari pelbagai cara menarik untuk mempersembahkan Ora Good Cat ke mata orang ramai!

Hujung minggu Krismas ini, GWM Malaysia meletakkan Ora Good Cat mereka yang baru dilancarkan di belakang trak dan menghantarnya ke sekitar Bukit Bintang. Kereta itu diletakkan di dalam kotak paparan plastik jernih dengan lampu LED, beberapa balon hiasan dan ribbon merah besar untuk melengkapkan penampilannya. Mungkin ada beberapa pembeli akan mendapat idea untuk menempah satu sebagai hadiah Krismas saat akhir untuk diri mereka sendiri atau seseorang yang sangat istimewa.

Ora-Good-Cat-on-display-in-Bukit-Bintang-1.0

Aksi itu membuahkan hasil, nampaknya. Ora Good Cat menarik perhatian pembeli, pengguna jalan raya dan pejalan kaki lain di kawasan sekitar Pavilion Mall di KL. Di sisi kotak paparan kereta membaca mesej, “A Paw-some Present Just for You”.

Ini disertakan dengan kartun kucing bertopi Santa dan kod QR yang mungkin akan dipautkan kepada maklumat lanjut mengenai kereta atau halaman pesanan. Ramai yang dilihat mengeluarkan telefon, sudah pasti bersedia untuk mengambil gambar dan memuat naiknya di media sosial. Apa salahnya sedikit publisiti percuma!

Ketika City RS membuat debut ASEAN di Malaysia, Honda Malaysia juga membawa kereta itu touring di belakang sebuah trak. Kami juga teringat sekurang-kurangnya satu jenama lain berbuat demikian juga. GWM Malaysia bukanlah yang pertama mengambil idea paparan bergerak.

Ora Good Cat boleh didapati dalam varian 400 Pro pada harga RM139,800 atau 500 Ultra pada harga RM169,800. Ora Good Cat 400 Pro mempunyai jarak kira-kira 400km dengan bateri Lithium Ion Phosphate manakala varian 500 Ultra menjanjikan kira-kira 500km dengan bateri Ternary Lithiumnya.

Berikut adalah petikan daripada siaran media sosial GWM tentang perkara di atas.

MEDIA RELEASE

Who stole the spotlight? What caught your eyes on this Christmas Eve?

As we embark on our amazing journey in Malaysia, our X’mas surprise tour is only the beginning. Stay tuned for what we have in store for you next.

Keep your eyes peeled for more surprises from our dealers!

GWM Glenmarie

GWM USJ & Puchong 

GWM Penang

#GWM #GWMMalaysia #ORA #ORAGoodCat #LetsPlayGood #EV

Previous post

Jualan PROTON Afrika Selatan Lebih Baik Dari HAVAL Dan Chery

Next post

Tesla Menggantung Pengeluaran Kilang Shanghai Mereka

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *