Anugerah / VOTY / Pameran Motor

Pameran Kenderaan BAuto Di Malaysian Motor Expo 2022

Tontoni pelbagai kenderaan BAuto yang di anggap ‘cool’ ini di KLCC

Bermaz Auto atau lebih dikenali sebagai BAuto merupakan pengedar tunggal kenderaan Mazda di Malaysia dan mereka kini di Malaysian Motor Expo 2022 dari 11 hingga 13 November 2022 yang berlangsung di Pusat Konvensyen Kuala Lumpur (KLCC) dari 10.00 pagi hingga 10.00 malam.

BAuto mempunyai tiga kumpulan kenderaan di bawahnya, MazdaPeugeot dan Kia. Ketiga-tiga jenama kenderaan ini di bawah kumpulan BAuto hadir di Ekspo dan BAuto juga akan mempamerkan varian teras Mazda CX-3 1.5 liter serba baharu yang diperkenalkan baru-baru ini jadi jika anda ingin mengalami semua ini dan banyak lagi, anda tahu mana nak pergi.

Selain itu, BAuto juga akan mempamerkan beberapa model lain daripada tiga jenama kenderaan termasuk Mazda MX-30 serba baharu dan Kia EV6 baharu yang merupakan kenderaan elektrik bateri pertama daripada kedua-dua jenama itu. Peugeot 2008 dan 3008 baharu juga akan dipamerkan di sana jadi jangan ketinggalan.

Malaysian Motor Expo 2022 adalah tempat yang sesuai untuk mana-mana petrolhead atau hanya seseorang yang ingin mengenali kereta secara umum dan tahun ini sepatutnya lebih mengujakan berbanding sebelum ini dengan BAuto membawa masuk kenderaan elektrik (EV) baharu ke dalam campuran untuk orang untuk mengagumi dan mengalami sendiri.

Kia EV6

Kepada sesiapa yang sering mengambil peluang untuk melawat ekspo seperti ini, sudah pasti anda boleh mengharap semua yang berada di ekspo ini adalah sangat mesra dan akan lebih daripada bersedia untuk menjawab apa-apa soalan yang anda mungkin ada.

BAuto juga berbesar hati untuk membantu sesiapa sahaja yang berminat untuk menempah pandu uji atau membeli mana-mana kenderaan daripada tiga jenama yang disebutkan di atas, jadi jika anda ada minat membeli Mazda, Peugeot atau Kia, maka tiada tempat yang lebih baik untuk benar-benar pelajari tentang kereta-kereta ini di dalam dan luar daripada di Malaysian motor Expo 2022.

BAuto
2021 Peugeot 3008 1.6 THP Allure

Amacam? Apa pendapat anda tentang Malaysian Motor Expo 2022 ini? Memandangkan perkhidmatan LRT masih terganggu, kita perlu bergantung kepada pengangkutan awam lain jika seseorang tidak bercadang untuk memandu ke sana atau jika anda mempunyai kereta, ia adalah lebih baik meredah trafik kawasan itu tetapi walau apapun, ekspo tahun ini nampaknya ia satu ekspo patut dikunjungi.

Previous post

Honda Buka Pusat 3S Terbesar Di Sarawak

Next post

ORA Good Cat Buat Debut Rasmi Pasaran Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *