Berita Auto

Teaser Honda Pilot Trailsport 2023 – Sayang Ia Hanya Untuk Amerika

Walau apapun, ia pasti kool jika kita dapat versi pacuan kanan untuk rantau ASEAN.

Tidak menghairankan bahawa kebanyakan jenama kereta mempunyai kereta yang khusus untuk rantau tertentu di dunia yang tidak tersedia di tempat lain. Satu contoh yang baik ini ialah SUV Honda Pilot Trailsport bersaiz pertengahan tiga baris yang terdapat di pasaran Amerika Utara tetapi tidak di pasaran ASEAN. Kalaulah ia turut disediakan di sini juga.

batch_2023-Honda-Pilot-TrailSport-teaser-5.0

Honda Pilot Trailsport baru saja diumumkan untuk Amerika Syarikat, dan ia dikatakan sebagai SUV Honda yang paling lasak dalam barisan mereka. Sorotan pakej Trailsport termasuk plat skid keluli, tayar all-terrain, off-road tuned suspension dan peningkatan sistem all-wheel-drive.

Ia juga akan menampilkan luaran yang lebih teguh dengan lencana Trailsport di sekeliling dan kerana ia SUV yang lebih besar, ia kelihatan garang dalam foto -foto dan kita boleh mengandaikan bahawa kereta ini akan kelihatan lebih menakutkan bila dilihat dengan mata sendiri, namun, kerana Honda Pilot adalah kereta Amerika Utara, Malaysia tidak akan dapat melihatnya di atas jalan raya kita.

Satu perkara yang menarik untuk diperhatikan ialah Honda Pilot Trailsport akan direka untuk kelihatan berkotak yang merupakan pilihan reka bentuk yang menarik sekarang kerana kebanyakan pembuat kereta mereka SUV mereka untuk kelihatan lebih bulat tetapi nampaknya semua versi Honda Pilot akan dibuat lebih berkotak dalam generasi baharu ini.

Lebih-lebih lagi, kami rasa Honda Pilot Trailsport akan menjadi satu kejayaan besar di sini jika ia boleh dihargakan secara kompetitif berbanding SUV bersaiz serdehana, tiga baris sejak kebolehpercayaan jenama Jepun sudah dihormati dan sebahagian daripada sebab kejayaan mereka di Malaysia .

Masyarakat kita benar -benar percaya bahawa kereta Jepun lebih dipercayai daripada jenama Eropah atau tempatan dan itu sahaja akan memberi Honda Pilot Trailsport “pemasaran percuma.”

Maklumat terima kasih kepada Carscoops dan artikel asalnya dipautkan di sini.

2023-Honda-Pilot-TrailSport-teaser-1.0

Apa pendapat anda mengenai Honda Pilot Trailsport? Adakah anda ingin melihatnya di bilik pameran Honda tempatan kami?

Previous post

Mazda RX-4 Klasik Dijual di Australia Dengan Harga $150,000

Next post

Mitsubishi Outlander Menang Australian Good Design Award 2022

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *