Anugerah / VOTY / Pameran Motor

Mitsubishi Outlander Menang Australian Good Design Award 2022

Outlander menang dalam segmen automotif dan pengangkutan.

Acnnewswire telah melaporkan bahawa semua SUV Mitsubishi Outlander yang baharu dari Mitsubishi Motors telah memenangi Australian Good Design Award 2022 dalam Reka Bentuk Produk- segmen automotif dan pengangkutan. Artikel penuh mereka dikaitkan di sini.

batch_Mitsubishi-Outlander_PHEV-2022-rear-seats-5.0

Australian Good Design Awards dianjurkan oleh Good Design Australia yang telah mempromosikan kecemerlangan dalam reka bentuk dan inovasi sejak tahun 1958 diiktiraf oleh World Design Organization (WDO) sebagai program apex international design endorsement di Australia dan tahun ini, produk reka bentuk dari sekitar Globe dinilai untuk kecemerlangan, inovasi dan kesan dalam reka bentuk.

Juri, lebih daripada 70 pakar reka bentuk antarabangsa, menyatakan, “Bodystyle SUV telah melampaui sedan konvensional dalam populariti, kebanyakannya kerana fungsi. Mitsubishi Outlander adalah contoh penggunaan ruang yang baik yang digabungkan dengan pelaksanaan yang bergaya. “

Dalamannya menyampaikan saiz keluarga, tujuh tempat duduk dan gaya kontemporari. Perkadaran luar memberikan rasa keteguhan namun seimbang dengan perincian yang halus dalam lampu dan hiasan krom. Mitsubishi berjaya mewujudkan wajah grafik yang tersendiri di pasaran yang sesak.”

Mitsubishi Outlander adalah SUV perdana jenama dan dibina berdasarkan konsep Bold Stride dengan bahagian mendatar luar yang mengakibatkan rupa yang berani, menarik perhatian di bahagian dalam, Mitsubishi dengan teliti memilih bahan-bahan berkualiti tinggi untuk memberikan rupa dan rasa premium menjadikan kereta lebih luas.

Seiji Watanabe, Pengurus Besar Reka Bentuk Mitsubishi Motors berkata, “Siri Outlander yang berkembang telah diiktiraf di seluruh dunia, memenangi pelbagai anugerah reka bentuk berprestij di Jepun, Amerika Syarikat dan Eropah, dan kami teruja bahawa Outlander semua baharu telah memenangi anugerah penting Australia ini. “

“Outlander yang baharu merangkumi falsafah reka bentuk ‘Robust & Ingenious’ syarikat yang melambangkan Mitsubishi Motors-ness. Dengan memenangi anugerah ini, kami berharap lebih banyak pelanggan akan berpeluang untuk melihat dan mengalaminya sendiri. ” tambah beliau.

Pemenang Australian Good Design Awards 2022 dipilih dalam 11 disiplin yang berbeza termasuk, reka bentuk seni bina, reka bentuk komunikasi, penyelidikan reka bentuk, strategi reka bentuk, reka bentuk digital, reka bentuk kejuruteraan, kesan fesyen, gen seterusnya (pelajar), reka bentuk produk, reka bentuk perkhidmatan dan reka bentuk perkhidmatan dan impak sosial.

batch_Mitsubishi-Cover 1.0

Maklumat and gambar ehsan ACNNewswire. Terima kasih.

Previous post

Teaser Honda Pilot Trailsport 2023 - Sayang Ia Hanya Untuk Amerika

Next post

Mitsubishi ASX Semua Baharu Didedahkan Tetapi Untuk Eropah Sahaja

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *