Berita Auto

Maserati Project24: Maserati Paling Unik Dan Paling Customizable

The Maserati Project24 lets you enjoy your Maserati, your way

Maserati selalu menjadi jenama yang telah memikat dunia dengan kecantikan menakjubkan kereta mereka, kemewahan dan prestasi luar biasa, kini jenama itu membawa semua itu ke peringkat seterusnya dengan menambahkan penyesuaian peringkat seterusnya ke dalam campuran, dengan Maserati Project24 serba baharu .

Now, I can’t speak for everyone, but I was not always mesmerized by Maserati cars, that isn’t to say that I dislike their designs, on the contrary, I do like their looks but they just never really left me with my jaw on the floor, that is until I saw the grey Maserati Ghibli that Jason Statham was driving in the movie Fast & Furious 7.

Terus terang, kami tidak selalu terpesona dengan kereta Maserati, itu tidak bermakna kami tidak suka dengan reka bentuk mereka, sebaliknya, kami suka penampilan mereka tetapi mereka tidak pernah terpegun sehinggalah model Maserati Ghibli kelabu yang dipandu Jason Statham dalam filem Fast & Furious 7.

Sesuatu tentang kereta itu memang on, ia benar-benar membuatkan seseorang terpinga-pinga dan mencari apa-apa dan setiap alasan untuk melawat showroom Maserati hanya untuk berangan dengan Ghibli yang dipamernya. Projek Maserati24 baharu adalah untuk mereka yang ingin merasakan keghairahan itu apabila mereka melihatnya.

Apatah lagi, sebagai sebuah Maserati, Maserati Project24 hanya akan terdiri daripada bilangan kereta sport yang terhad tetapi kereta ini pasti akan membawa tahap prestasi yang hanya akan meningkatkan reputasi lencana trident dan menggabungkan kemewahan dan prestasi Itali berkualiti tinggi yang pasti menjadi lambang eksklusif.

Setiap dan satu kereta di bawah Maserati Project24 akan menjadi unik dan berbeza daripada model lain, jadi tiada dua kereta yang serupa. Program penyesuaian jenama, Fuoriserie, akan memastikannya dengan membina tersuai setiap satu daripada kereta ini untuk memastikan potensi terbaik dalam kesemuanya.

Tambahan lagi, Maserati Project24 akan mengambil spesifikasi Maserati MC20 sebagai titik permulaan dan dari situ berdasarkan rupa dan rasa terbaik untuk dipandu dan sudah tentu, Maserati akan melampaui prestasinya untuk memberikan pacuan tahap adrenalin baharu semasa di trek.

Previous post

Perodua Ativa Hibrid Kini Di Malaysia Tetapi Hanya Sebagai Kajian Pasaran

Next post

Tesla Menarik Balik Lebih 1 Juta Kenderaan Bermasalah Tingkap

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *