Hibrid, Elektrik, HidrogenKemalangan / Rosak / Recall

smart Dan BRABUS Bergabung Memberi Peminat smart #1 BRABUS

Bersedia untuk elektrik berprestasi generasi baharu sepenuhnya dengan smart #1 BRABUS

smart ialah pembuat kereta premium semua elektrik di bawah Mercedes-Benz dan telah melaporkan bahawa selepas mendedahkan model pertama kenderaan elektrik generasi terbaharu mereka, jenama itu dengan kerjasama rakan kongsi lama mereka, BRABUS, bersama membangunkan smart #1 (disebut smart hashtag one) BRABUS, kereta prestasi elektrik baharu untuk peminat. Artikel mereka dipautkan di sini.

Selepas 2 dekad perkongsian, jenama meneruskan usaha mereka ke era e-mobiliti dengan mencipta bersama apa yang mereka panggil kereta prestasi semua elektrik bandar, kereta yang akan kita kenali sebagai smart #1 BRABUS. Kereta itu akan menampilkan penggayaan agresif tipikal BRABUS dan prestasi yang tajam namun mampan disampaikan secara smart.

Mandy Zhang, Naib Presiden Jualan Global, Pemasaran dan Selepas Jualan smart Automobile Co., Ltd. menyatakan, “ smart #1 BRABUS membayangkan semula pengalaman pemanduan prestasi bandar untuk era mobiliti elektronik.”

Dia juga berkata, “Kami sedang membina semula visi bersama kami tentang kereta berprestasi bandar dari bawah dan tidak sabar untuk melihat reaksi pelanggan apabila mereka melihat reka bentuk agresif yang diperkasakan oleh BRABUS dan merasakan prestasi mengalahkan kelas.”

“Model ini lebih menarik perhatian dan lebih sporty berbanding sebelum ini, sarat dengan keperibadian dan dijamin akan memukau pelanggan dan menoleh pandangan di mana sahaja.” tambah beliau.

Menjadi yang pertama dalam dunia kereta yang melepaskan enjin pembakaran dalaman/internal combustion engine (ICE) memihak kepada mobiliti elektrik tulen, smart sekali lagi merintis perubahan dan dengan BRABUS, kedua-dua jenama membayangkan smart #1 BRABUS menjadi eksklusif, pintar tanpa kompromi dan menawarkan prestasi yang berkuasa tetapi mampan.

Pemilik & Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan BRABUS, En. Constantin Buschmann, berkata, “Sejak 20 tahun yang lalu, smart dan BRABUS telah mencipta bersama legenda bandar berprestasi tinggi dan memenangi hati peminat kereta berprestasi tinggi. Kami teruja untuk meneruskan perkongsian dua dekad kami dengan smart ke dalam era e-mobiliti.”

“Di BRABUS kami sentiasa mendorong ke hadapan, lebih banyak inovasi, lebih prestasi, lebih eksklusif, lebih menyeronokkan – tetapi juga lebih selamat, lebih mesra alam, lebih kemampanan. Gabungan faktor ini menjadikan kedua-dua jenama kami sebagai rakan kongsi yang sempurna.” tambah beliau.

Lagi pun, smart #1 BRABUS mungkin sebuah EV tetapi dengan sentuhan BRABUS pada bahagian dalaman dan luaran, ia kelihatan sebagai sebahagian daripada kereta berprestasi dan terasa begitu juga, benar-benar terbaik daripada kedua-dua dunia.

smart #1 BRABUS akan memastikan pelanggan bukan sahaja menikmati kuasa dan ketangkasan yang tiada tandingan tetapi juga pengalaman pintar dan mampan keseluruhan, menjadikannya kereta bandar yang terbaik. Ia juga menandakan era baharu kecerdasan dan reka bentuk dalam segmen tersebut.

Previous post

BYD Memendekkan Tempoh Waranti Di Australia Sejurus Sebelum Penghantaran

Next post

Kerjasama Kia Malaysia Dengan Persatuan Bola Sepak Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *