Berita Auto

RADAR Dedah Bahagian Dalam RADAR R6

Adakah Proton akan menghidupkan papan nama Arena dengan RADAR R6 ini atau tidak?

RADAR ialah jenama EV yang dilancarkan di bawah Geely Holding Group dan baru-baru ini mendedahkan rancangan untuk mengeluarkan model pertama mereka, sebuah trak pikap gaya hidup yang dinamakan RADAR R6. Jenama itu baru sahaja mengeluarkan beberapa gambar dalaman trak pikap yang belum pernah dilihat sebelum ini.

Seperti yang dapat kita lihat, bahagian dalam trak pikap RADAR R6 EV baharu kelihatan sangat moden dan sesuai dengan estetika ‘jenama gaya hidup’ yang digunakan oleh RADAR kerana mereka menggambarkan diri mereka sebagai “jenama kenderaan gaya hidup outdoor elektrik tulen pertama di China”.

Sekarang, berdasarkan gambar-gambar ini sahaja, saya rasa dalaman ini adalah tahap seterusnya, tetapi apa pendapat anda? Anda suka dalaman ini? Kami menyukainya dan berharap memandangkan Proton menggabungkan bahagian dalam ini untuk kereta mereka bergerak ke hadapan.

Bahagian dalam RADAR R6 minimalis, moden dan praktikal. Warna bumbung dan tiang A kelabu terang mungkin lebih menarik dengan warna hitam.

Bahagian dalam RADAR R6 menampilkan stereng berbentuk bujur bahagian bawah rata bersaiz sempurna bersama-sama dengan lubang penyaman udara tradisional segi empat tepat di bahagian tengah di atas yang kelihatan seperti suis kawalan iklim dan pemilih mod pemacu gear dan pemacu putar seperti Audi di tengah dan konsol tengah brek letak kereta elektronik.

Bukan sahaja ia kelihatan menarik, ia kelihatan agak luas, split armrest seperti BMW juga menambahkan sentuhan premium padanya. Kebimbangan kami, bahagian dalam seperti ini mungkin akan menaikkan harga kerana ia jauh berbeza dan premium daripada model Proton yang lain.

Apatah lagi dengan paparan digital sepenuhnya dan skrin infotainment yang meningkatkan rupa moden bahagian dalam RADAR R6 ini.

Adakah trak pikap ini akan menjadi Proton Arena baharu, adakah kita akan melihat bahagian dalaman seperti ini dalam mana-mana kereta di Malaysia atau adakah Proton hanya akan menjadi pengedar jenama RADAR dan RADAR R6 di Malaysia? Hanya masa akan menentukan.

Previous post

ZEEKR 009 Akan Dilancarkan Tidak Lama Lagi Di China

Next post

Haval Cool Dog Mungkin Masuk Malaysia

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *