Berita Auto

Tempat Untuk Letakkan Beg Tangan Anda Di Dalam Kereta Anda

Kereta hari ini tiada tempat untuk wanita meletakkan beg tangan. Kenapa?

Kami telah memberi isteri kami memandu uji hampir setiap kenderaan yang kami bawa pulang untuk semakan pandu uji. Kami melakukan ini untuk mendapatkan perspektif wanita tentang kenderaan baharu dan kadangkala ia lebih menarik dan menggembirakan daripada yang anda bayangkan (jika anda seorang wanita membaca ini maka anda akan faham sepenuhnya).

Setakat ini kami telah dapat ‘mengagak’ beberapa perkara menarik selama ini dan juga menyedari beberapa isu yang tidak pernah mengganggu kami.

Namun, terdapat pelbagai jenis sikap pemandu dan inilah sebabnya anda tidak boleh membuat semua orang gembira dengan kenderaan baharu.

Tempat Cukup Besar Untuk Beg Tangan

Orang ramai membeli kereta baru untuk pelbagai sebab dan inilah yang datang daripada seorang wanita baru-baru ini. Kami berkenalan dengan wanita yang bekerja dalam industri Minyak dan Gas ini dan baginya kenderaan hanyalah alat pengangkutan. Dia hanya berminat dengan fungsi dan penggunaannya dan BUKAN penjenamaan lencana atau untuk berlagak.

Kami bercakap dengannya cuba memahami keperluannya untuk kenderaan baharu dan selepas perbincangan menyedari bahawa terdapat banyak kereta baharu yang boleh memenuhi keperluannya.

Dia mahukan kereta pelepasan tanah yang tinggi sedikit dari tanah (ketinggiannya) dan dia mahukan kereta yang cukup luas di bahagian belakang untuk diduduki ibu bapa yang lebih tua dengan selesa. Dia tidak mahu kereta berenjin besar dan dia mahukan kereta yang mempunyai banyak ruang simpan kecil dan petak untuk barangan hariannya.

Handbag in the center

Kelajuan, pengendalian dan penggunaan bahan api bukanlah satu isu besar. Belanjawan adalah tinggi, tetapi tidak perlu untuk menjadi jenama premium. Seperti yang kami katakan sebelum ini, fungsi adalah lebih penting.

Dia memandu uji beberapa kereta baharu dan dia ‘terjual’ pada satu SUV. Honda CR-V generasi semasa. Kenapa? Well, nilai jualan terbesar ialah hakikat bahawa beg tangannya boleh diletakkan dengan selamat betul-betul di ruang tengah dan jauh dari mata yang mengintip.

Selain itu, terdapat banyak ruang petak di sekeliling kenderaan. Tempat duduk belakang sangat sesuai untuk ibu bapanya dan ruang bagasi adalah banyak. Dia juga sangat gembira dengan penghantaran yang cepat dan harga jualan yang baik.

Apabila kami menyebut perkara di atas kepada isteri kami, dia benar-benar bersetuju dengan keperluan ruang beg tangan dalam banyak kereta. Dahulu kala, kereta mempunyai kotak sarung tangan terbuka yang besar tanpa rak di dalamnya.

Hari ini, kebanyakan kotak sarung tangan hanya boleh memuatkan sarung tangan! Selain itu, mereka mempunyai rak di dalamnya untuk buku servis dan buku manual (yang tiada siapa membaca lagi). Jadi, di manakah wanita dan juga beberapa lelaki (pengguna beg lelaki) meletakkan beg tangan mereka?

Well, di sini kita melihat beberapa gambar di mana beg tangan diletakkan dan ada yang meletakkannya di atas lantai atau tempat duduk di sebelahnya yang boleh membahayakan kerana ramai wanita telah kehilangan beg tangan mereka dalam kesesakan lalu lintas apabila perompak yang menggunakan kap-chai datang di sebelah tingkap penumpang dan lakukan ‘smash and grab’!

Pengeluar kereta hari ini mempunyai ramai wanita yang bekerja di bahagian reka bentuk mereka, jadi mengapa mereka tidak mereka bentuk petak untuk beg tangan? Mudah, beg tangan dijual dalam pelbagai saiz, malah ada yang lebih besar daripada bagasi perjalanan kabin. Jadi, kenapa perlu bersusah payah?

Jadi, jika anda pernah terfikir mengapa TIADA tempat untuk meletakkan beg tangan anda di dalam kereta anda, cuba gunakan beg tangan yang lebih kecil atau cuba Honda CR-V untuk melihat sama ada ia sesuai dengan beg tangan anda.

Previous post

Brabus Crawler Nampak Betul Betul Serious

Next post

Jualan Proton Jatuh 32.2% Kepada 8,839 Unit Pada April 2022

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *