Aksesori / Produk / Alatan / Minyak

Apl Mudah Alih CaltexGO Kini Sedia Untuk Kegunaan Seluruh Negara

Mengisi minyak di stesen Caltex kini lebih mudah berbanding sebelum ini.

Chevron Malaysia Limited (Chevron), pemasar jenama Caltex , telah mengumumkan pelancaran aplikasi mudah alih CaltexGO di seluruh negara semasa rumah terbuka Hari Raya di stesen Caltex yang baru dilancarkan di Putrajaya.

Melalui aplikasi itu, pelanggan akan dapat membayar transaksi minyak mereka tanpa perlu melawat kaunter secara fizikal. Menurut syarikat itu, pelancaran di seluruh negara menandakan langkah seterusnya dalam usaha Chevron untuk melibatkan diri dengan pelanggan melalui cara baharu dan inovatif. Langkah ini adalah sebahagian daripada visi mereka yang lebih luas untuk menggabungkan pendigitalan untuk memasarkan produk dan tawaran mereka dengan lebih baik.

Jay Gomez, Pengerusi Negara Chevron Malaysia Limited, berkata, “Kami sentiasa sibuk dengan membangunkan dan melancarkan produk dan promosi baharu dalam usaha untuk berinovasi untuk masa depan, menyediakan pilihan sambungan dan mobiliti tambahan untuk pelanggan kami. Pada September 2021, kami merintis CaltexGO di Lembah Klang, dan kami kini bersedia untuk melancarkan apl itu di seluruh negara. Dengan CaltexGO, pemandu di Malaysia akan menikmati faedah tambahan untuk mengisi minyak dengan pantas dan senang.”

Toh Yu Lee, Naib Presiden Jualan Asia Pasifik untuk Chevron International Fuels & Lubricants berkata, “Pendekatan downstream kami tertumpu lebih kepada pelanggan. Ia dicapai melalui rangkaian stesen kami di seluruh negara dan inovasi runcit yang membolehkan akses mudah kepada produk dan tawaran kami.”

“Pendigitilan berada di barisan hadapan dalam pendekatan kami untuk mencari cara baharu dan inventif untuk mendekati pelanggan dengan trend sambungan pelanggan yang sentiasa berubah. CaltexGO ialah alat untuk kami melakukan perkara itu, dan kebolehcapaiannya di seluruh negara kini akan menjadikannya lebih mudah untuk digunakan oleh lebih ramai pengguna,” tambahnya.

Sempena pelancaran di seluruh negara, pelanggan boleh menikmati pulangan tunai RM5 apabila mengisi minimum RM30 dengan CaltexGO. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang promosi pulangan tunai CaltexGO dan terma dan syarat yang berkenaan, lawati  CaltexGO RM5 Cashback Offer | Caltex Malaysia.

Previous post

Edisi Terhad Kolaborasi G-Shock x Against Lab Tersedia Dengan Harga RM550

Next post

1955 Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupé Dijual 135 Juta Euro

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *