Promosi / Tawaran / Peraduan

Nikmati Penjimatan 64% Apabila Anda Membeli Alat Ganti Ford Lama Daripada SpareXHub

Tawaran sah sehingga 31 Mac 2022

Alat ganti kereta tulen platform e-dagang Malaysia, SpareXHub menawarkan diskaun dari 64% untuk alat ganti tulen Ford yang lama dan terpilih sehingga akhir bulan ini. Ini dimungkinkan oleh perkongsian SpareXHub dengan Sime Darby Auto Connexion (SDAC), yang merupakan pengedar tunggal untuk Ford di Malaysia.

Kerjasama SpareXHub dengan Sime Darby bermula sejak Disember 2020, apabila ia bekerjasama dengan Sime Darby Motors untuk menawarkan pemilik kenderaan jalan tambahan untuk membeli alat ganti automotif tulen pada harga yang sangat kompetitif.

KENYATAAN MEDIA

“Kami sentiasa berusaha memberikan nilai tambahan dan kemudahan kepada para pelanggan kami. Selaras dengan usaha mendigitalkan pengalamanan jualan runcit kami, gandingan bersama SpareXHub ini memberikan platform kepada pelanggan untuk mendapatkan alat ganti tulen stok lama Ford dengan cara  mudah di samping dapat berjimat,” kata Turse Zuhair, Pengarah Urusan Sime Darby Auto ConneXion -Ford.

“Mereka kini boleh merasa lega mengetahui kenderaan mereka boleh diselenggara dengan alat ganti pengeluar tulen walaupun tempoh waranti telah tamat,” tambahnya lagi.

Dengan Alat Ganti Tulen Ford, pelanggan dapat memastikan kualiti, kesesuaian dan kemasan yang terbaik kerana semua alat ganti direka khusus untuk kenderaan Ford demi prestasi yang hebat.

Untuk maklumat lanjut tentang produk yang ada beserta harga dan menikmati penjimatan jualan hebat ini, sila layari www.sparexhub.com ikuti Facebook  SpareXHub.

Untuk maklumat lanjut tentang SDAC dan Ford, ikuti Facebook, Instagram, Twitter dan saluran YouTube atau layari  www.sdacford.com.my.

Previous post

Pengeluar Auto Yang Mana Telah Berhenti Menghantar Kereta Ke Rusia?

Next post

Volvo Sedang Menguji Pengecasan Tanpa Wayar Untuk Kenderaan Elektrik

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *