Trak Pikap, Van, MPV, Bas & Lori

TANK 100 Great Wall Mungkin Jadi Saingan Hebat Suzuki Jimny

Nampak gayanya TANK 100 sudah muncul di China dan ia bersedia untuk menghadapi Suzuki Jimny.

Great Wall tahu bahawa SUV Jepun yang ikonik mengalami permintaan tinggi dan sub-jenama TANK sudah bersedia untuk menawarkan persaingan. Kebocoran terbaru dari China ini menunjukkan kemasukan terkecil dari TANK setakat ini, TANK 100. SUV miniatur baharu ini kelihatan seperti akan menyaingi Suzuki Jimny secara langsung. Walaupun Tank 300 yang lebih besar menandingi Jeep Wrangler dan Tank 500 yang terbesar menentang Lincoln Navigator, 100 melihat kepada pasaran SUV kompak. Suzuki Jimny terbaharu, yang dilancarkan pada 2018 di Jepun masih menjana banyak permintaan di seluruh dunia dan terdapat beribu-ribu pesanan kebelakang menunggu untuk diisi. Jelas sekali terdapat sedikit ruang untuk alternatif Cina.

100 mungkin akan berkongsi enjin 4 silinder pengecas turbo 2.0L yang sama yang terdapat dalam 300. Ini sesuai untuk kira-kira 224 kuasa kuda dan tork 387Nm – yang sangat tinggi berbanding enjin 100hp, 130Nm 1.5L aspirasi semula jadi Jimny. Khabar angin menjurus kepada 100 yang ditawarkan dengan kotak gear manual, tetapi kami pasti transmisi automatik akan menjadi pilihan kotak gear utama untuk pelanggan hari ini – terutamanya bagi mereka yang tidak terlalu berkenan mencuba jenama baharu dan produk baharu.

TANK 300

Great Wall Motor mempunyai pengalaman berdekad-dekad membina off-roader yang tegar untuk tentera China, jadi mereka pastinya dilengkapi untuk memberikan TANK 100 sistem pacuan 4 roda yang betul dengan differential locks untuk off-road yang serius.

Mengenai TANK

Pembahagian kategori SUV adalah berdasarkan keperluan pengguna, tidak lagi terhad kepada off-road atau bandar. Kebebasan jenama TANK adalah kejayaan strategi pengguna semasa, tetapi juga pembukaan penciptaan semula pasaran off-road, dengan satu siri produk senario penuh meliputi fesyen, trend dan kemewahan, untuk memberi pengguna pengalaman kereta baharu .

BHPetrol_Euro5 Diesel_2021

Dilahirkan sebagai tindak balas kepada strategi korporat GWM

Kebebasan jenama TANK adalah peristiwa penting dalam strategi inovasi GWM. TANK memusatkan pengguna dan menjalankan pengurusan kitaran hayat pengguna secara menyeluruh. Berpegang kepada konsep strategik “lebih daripada off-road, lebih daripada kereta”, ia membina pengalaman ekologi pengguna baharu dan menjadi kuasa padu untuk transformasi digital dan transformasi ekologi pengguna GWM.
Kelebihan pelbagai aspek GWM seperti keupayaan R&D dan pembuatan, inovasi model perniagaan, dan advokasi pengguna mampu menyokong TANK untuk membina kekuatan super kompetitif di bawah kedudukan baharu. Kebebasan TANK adalah hasil yang tidak dapat dielakkan daripada pertumbuhan GWM.

Previous post

Porsche, Shell Lancar Pengecas Prestasi Tinggi Di Tangkak

Next post

Nikmati Diskaun 20% Apabila Anda Servis Kereta Anda Di Garaj GoCar

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *