Trak Pikap, Van, MPV, Bas & Lori

Isuzu D-Max X-Terrain Boleh Dipakai Untuk Pergi Berdating

Isuzu D-Max X-Terrain mempunyai segala-galanya yang diharapkan dalam sesebuah SUV untuk dipandu ke mana-mana lokasi fine dining.

SUV telah berjaya melakukan peralihan daripada kenderaan off-road yang lasak dan rugged kepada pengangkut orang yang serba mewah sejak dua setengah dekad yang lalu. Tetapi bagaimana dengan trak pikap? Ternyata, segmen pikap juga telah melalui beberapa siri perubahan radikal sejak beberapa tahun kebelakangan ini. Memandangkan citarasa pelanggan di Asia Tenggara telah berkembang, begitu juga dengan trak pikap.  Isuzu D-Max X-Terrain adalah ungkapan muktamad evolusi ini. Ia menggabungkan garis antara SUV dan trak pikap dengan menawarkan tahap peralatan yang tidak pernah berlaku sebelum ini, penampilan kelas atasan dan teknologi terkini.

Stylish-new-Isuzu-D-Max-2.0

Ambil ciri remote setat tanpa kuncinya. Ini adalah jenis teknologi yang kebanyakan SUV premium pun tidak ada dan ia hebat untuk cuaca kita. Jika anda berancang untuk berdating, anda boleh menyetatkan Isuzu D-Max X-Terrain anda dari jauh dengan fob kunci dan ini akan menghidupkan kawalan iklim didalamnya. Walaupun ia dipakir di bawah matahari, dalam masa beberapa minit, kabin akan menjadi sejuk dan tiada siapa yang perlu berpeluh dalam perjalanan ke destinasi santapan anda.

Isuzu-D-Max-test-drive_orange_3.0

Dan sebaik sahaja anda berada di dalam D-Max baharu ini, anda akan melihat bahawa Isuzu telah memberi perhatian khusus kepada bahan dan kualiti binaan. Kulit pada tempat duduk dan panel pintu adalah berwarna coklat yang cantik dan ia berkontras dengan jahitan berkembar off-white. Malah bahagian atas papan pemuka kini diliputi dengan bahan berkualiti tinggi yang sama dengan jahitan SEBENAR. Malah stereng turut mempunyai double stitching dan rasa ultra premium padanya.

Isuzu-D-Max-Bookings-front-seats-2.2

Pemandu dilayan dengan tempat duduk berlaras kuasa 8-hala dengan sokongan lumbar dan penumpang lain juga tidak diabaikan. Paparan infotainment 9″ yang terbaik dalam kelasnya menampilkan Android Auto dan Apple CarPlay untuk muzik, navigasi yang selamat & mudah dan lagi. Sistem Live Surround Sound 8-pembesar suara sesuai untuk menetapkan mood dengan beberapa lagu romantis klasik dalam perjalanan ke lokasi santapan mewah untuk malam berdating anda.

Di samping semua ini, anda mempunyai trak yang kelihatan macam SUV dan valet tidak akan dapat mendiskriminasi anda apabila anda menyerahkan kunci. Lihat video di atas dan tonton dengan tepat apa yang kami maksudkan dengan ini.

Previous post

Scania Serah 10 Lori New Truck Generation Kepada Chemtrax

Next post

Perodua Tawar Khidmat Tunda, Diskaun Alat Ganti Kepada Mangsa Banjir

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *