Berita Auto

Rakyat Malaysia Suka Dengan Rupa Dinamik Dan Keserbagunaan Mitsubishi XPANDER

Anda kenal dengan XPANDER ini?

Apabila bercakap tentang kenderaan 7 tempat duduk di negara ini, tidak banyak pilihan. Anda sama ada perlu mengeluarkan beberapa ratus ribu untuk sebuah MPV besar yang ramai takut memandunya atau pilih sesuatu tempatan yang mungkin 25 peratus daripada jiran anda sudah ada.

Itulah sebabnya kami tidak heran apabila Mitsubishi XPANDER dilancarkan di Malaysia, ia mendapat sambutan serta merta. Dalam masa beberapa bulan sahaja selepas dijual di Malaysia, XPANDER telah memperoleh lebih 13,000 tempahan dan ia masih meningkat setiap hari.

XPANDER baharu memberikan rakyat Malaysia MPV kompak berwajah segar yang mereka cari selama bertahun-tahun. Walaupun masuk dengan harga di bawah RM100,000, XPANDER tampil dengan reka bentuk dan elemen pencahayaannya. Hanya sekali pandang pada bahagian hadapannya dan anda akan faham maksud kami.

Bukan saja ia menampilkan lampu depan LED, yang kelihatan moden, cekap dan memberikan kejelasan optimum pada waktu malam, tetapi ia turut menampilkan lampu kedudukan LED kristal dan satu set lampu kabus sekali.

Sekali dengan Dynamic Shield Design pada gril, anda mendapat MPV lasak dan bergaya yang menyerlah dan kelihatan jauh lebih mahal daripada harga beli lari. Anda juga mendapat sentuhan lain yang terbaik, seperti rim aloi dwi-tona dan lampu belakang LED bercahaya berbentuk L yang meningkatkan nilai yang dirasakan kepada Mitsubishi XPANDER.

Di dalam, anda mendapat kabin yang versatil untuk keluarga atau mereka yang suka memandu rakan-rakannya berjalanan hujung minggu. Mitsubishi mengambil ruang yang mereka dapat dan memaksimumkan penggunaannya. Kotak sarung tangan dilengkapi dengan dua ruang untuk menyusun barang dengan mudah.

Terdapat talam kecil yang mudah untuk menyimpan telefon pintar anda semasa mengecasnya di tengah, kotak storan besar di tengah, storan di bawah tempat duduk, berbilang poket belakang tempat duduk, pemegang botol dan gelas di baris kedua dan ketiga, kotak kargo di bawah lantai but dan banyak lagi.

Tambah lagi, tempat duduk belakang boleh dikonfigurasikan semula pelbagai cara untuk membolehkan campuran pengangkutan kargo dan penumpang. Pasangan muda akan merasa senang untuk melipat tempat duduk baris ke-2 dan ke-3 untuk memindahkan perabot baharu dengan selamat.

BHP_Euro5 Diesel_2021_Lexus NX

Mereka yang membawa hanya 3-5 penumpang boleh menggunakan but yang luas apabila barisan ketiga tempat duduk dilipat. Dan apabila keluarga bertambah besar, anda boleh menggunakan kesemua 7 tempat duduk dan menampung semua orang dengan senang.

Sementara itu, pelanggan digalakkan untuk menempah XPANDER sekarang memandangkan pengecualian cukai jualan (SST) telah dilanjutkan sehingga 30 Jun 2022. Dengan harga yang dikecualikan, XPANDER kini berharga RM92,350, yang pasti akan membantu lebih ramai rakyat Malaysia untuk membeli XPANDER dengan penjimatan tambahan.

Pasukan Mitsubishi Motors sedang berusaha dengan bersungguh-sungguh untuk meningkatkan pengeluaran XPANDER untuk memendekkan masa penyerahan dari sekarang.

Previous post

Pandu Uji: Hyundai Kona N Line - Intro Kepada Divisyen N

Next post

Porsche 911 GT3 Kini Di Malaysia - Harga Dari RM1.8 Juta

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *