Trak Pikap, Van, MPV, Bas & Lori

Isuzu D-Max AT35 Bersuspensi Bilstein Dan Tangki 140 Liter

Harga belum diumumkan tetapi berapakah yang akan anda sanggup bayar untuk satu?

Arctic Trucks, sebuah syarikat yang terkenal dengan kepakarannya dalam membangun beberapa trak pikap paling garang, telah mengesahkan spesifikasi versi pengeluaran Isuzu D-Max AT35, yang dijadualkan dijual pada 14 Februari 2022. Ia adalah, namun, sudah tersedia untuk tempahan di Rusia.

Melihat kepada senarai peningkatan, mungkin tepat untuk mengatakan bahawa pengeluaran D-Max AT35 sama dengan versi pra-pengeluaran (yang berwarna oren yang anda lihat di sini) yang ditunjukkan pada bulan Ogos. Tidak ada alasan bagi syarikat untuk mengubah apa-apa kerana semuanya sempurna seperti adanya.

Bermula dari luaran, Arctic Trucks meningkatkan penampilan D-Max dengan memberikan suar fender yang lebih luas, yang dilengkapi dengan roda 17 inci yang dibalut dengan tayar 315/70 semua medan serta suspensi prestasi Bilstein yang dinaikkan. Keluar dan masuk adalah lebih mudah bagi penumpang dengan side step yang direka sendiri.

Dari segi dimensi, panjang AT35 tetap sama pada 5,265 mm tetapi kehadiran wheel arches yang lebih lebar, tayar yang lebih besar dan suspensi aftermarket bermaksud ketinggian dan lebar perjalanan meningkat dari 1,810 mm dan 1,870 mm menjadi 1,895 mm dan 2,040 mm, masing-masing. Pelepasan tanah juga naik 33 mm menjadi 273 mm, sementara sudut pendekatan dan keberangkatan kini masing-masing pada 35 dan 29.7 darjah.

Bagi sebuah off-roader yang ekstrem, bahagian dalam D-Max AT35 sangat lengkap. Walaupun tidak ada foto yang diberikan, kami dapat mengesahkan bahawa ada upholsteri kulit, branding Arctic Truck di sandaran kepala, tikar lantai dan penutup sill, serta paparan layar sentuh 9 inci dengan Bluetooth, Android Auto dan Apple CarPlay. Sistem audio lapan pembesar suara, port HDMI, dan kawalan iklim dua zon juga disertakan.

Sistem bantuan pemandu canggih (ADAS) juga dibawa dari D-Max biasa, memberikan AT35 sekumpulan ciri berguna seperti Cruise Control, Forward Collision Warning dan Autonomous Emergency Braking.

Menggerakkan D-Max AT35 adalah enjin turbodiesel 3.0 liter Isuzu yang menghasilkan 187 hp (140 kW) pada 3.600 rpm dan tork 450 Nm pada 1.600 rpm. Walaupun outputnya tidak berubah, Arctic Trucks telah menggantikan tangki 76 liter standard dengan unit daya tahan yang menyimpan 140 liter bahan bakar. Selain itu, trak itu juga mempunyai winch yang dikendalikan radio dan juga snorkel.

Previous post

Volvo Car Malaysia Lancar Progam Jaminan Alat Ganti Sepanjang Hayat

Next post

Syarikat Thailand Ubah Suai Hilux Untuk Menyaingi Raptor

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *