Hibrid, Elektrik, Hidrogen

Lagi Imej Subaru Solterra Elektrik Yang Akan Datang Disiarkan

Lebih banyak gambar Subaru Solterra rasmi sudah dikeluarkan. Tetapi apakah gambar itu memberitahu kita?

Pada bulan April lalu, Toyota mengumumkan bahawa mereka akan membina SUV elektrik sepenuhnya yang dinamakan bZ4X dengan bantuan Subaru. Sebulan kemudian, Subaru mengumumkan bahawa versi produk mereka akan dipanggil Solterra. Selain beberapa spesifikasi mengenai penggunaan Platform Global TNGA / e-Subaru dan beberapa pemasaran mengenai nama kereta, sangat sedikit yang dikongsi.

Jadi sekarang kami mendapat gelombang foto rasmi baharu mengenai Subaru Solterra yang akan datang. Mereka masih tidak berkongsi maklumat tambahan mengenai kereta itu, tetapi sekurang-kurangnya kita dapat melihat bagaimana varian Subaru berbeza dengan varian Toyota.

Apakah gambar Subaru Solterra ini memberitahu kita?

Nampak gayanya Subaru dan Toyota tidak akan banyak membezakan kedua model ini, sekurang-kurangnya dari luar. Dari profil sisi yang dikongsi, terlihat hampir sama, dari bumper hingga lampu belakang hingga spoiler atap hingga panel bodi.

Yang sedikit berbeza ialah flare fender dan cat badan. pada model Toyota, fender ini mempunyai kemasan gloss. Walau bagaimanapun, pada Subaru Solterra, fender yang sama ini mempunyai kemasan matte.

Di bahagian dalam, Subaru Solterra nampaknya turut berkongsi bahagian dengan rakan Toyota mereka. Satu-satunya perkara yang kelihatan berbeza adalah grafik digital pada infotainment dan logo pada hon stereng. Setiap bahagian lain nampaknya diambil sepenuhnya dari Toyota BZ4X.

Nampak gayanya, Subaru tidak terlalu berusaha untuk memberikan perbezaan ketara antara kedua produk tersebut. Harap-harap, ada logik pacuan semua roda yang lebih maju untuk Solterra berbanding yang ada pada Toyota.

Tentang Subaru Solterra

Subaru SUV berkemampuan generasi seterusnya mempunyai nama: Solterra. Subaru Solterra 2023, yang diberi nama dengan menggabungkan kata-kata Latin untuk “Matahari” dan “Bumi,” dibangun di atas Platform Global e-Subaru, sebuah seni bina kenderaan elektrik baharu. Solterra EV membawa kehandalan yang dipercayai jenama Subaru, teknologi keselamatan canggih, dan kejuruteraan pacuan semua roda yang legendari kepada SUV elektrik yang bertanggungjawab terhadap alam sekitar. SUV elektrik Subaru Solterra – evolusi semula jadi prestasi semua cuaca sepanjang jalann Subaru, dijadualkan dijual pada tahun 2022.

Previous post

Hyundai Casper Diperkenalkan Di Korea Selatan

Next post

Land Rover Defender V8 Bond Edition Diinspirasikan Oleh 'No Time To Die'

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *