Trak Pikap, Van, MPV, Bas & LoriUncategorized

Edisi Mitsubishi Triton Ralliart Mungkin Datang Satu Hari Nanti

Adakah generasi semasa Mitsubishi Triton akan mendapat Edisi Ralliart yang sebenar?

Mitsubishi Triton yang ada sekarang terbukti menjadi trak yang sangat popular di segmennya walaupun sudah ada lebih dari 2 tahun. Ini cukup mengagumkan memandangkan kehadiran Isuzu D-Max serba baharu, Nissan Navara facelift dan Toyota Hilux yang diperbaharui secara menyeluruh. Mitsubishi berminat untuk memastikan produk ini segar dan wajar di mata peminat lebih lama. Dengan demikian, mereka dikhabarkan akan memperkenalkan Triton versi Ralliart.

Mengapa Edisi Triton Ralliart Diperlukan?

Sejak Ford memulakan Ranger Wildtrak, pembuat trak pikap Jepun telah berusaha untuk menghasilkan jenis produk flagship yang serupa. Kami akhirnya mendapat Toyota Hilux Rogue, Nissan Navara Pro 4X dan Isuzu D-Max X-Terrain. Walau bagaimanapun, Triton VGT Adventure Mitsubishi tidak dapat bersaing dengan produk unggulan yang ini.

Awal tahun ini, Mitsubishi Motors mengesahkan bahawa mereka akan memulakan semula bahagian Ralliart mereka dan itu masuk akal bahawa salah satu produk pertama yang akan keluar adalah versi Triton mereka yang ditingkatkan. Sesiapa yang berpendapat bahawa bahagian Ralliart dihidupkan semula untuk bersaing dengan Kejuaraan Rali Dunia yang dikuasai Toyota dan Hyundai harus berfikir semula.

Sekiranya ia diperkenalkan pada generasi Triton semasa, edisi Triton Ralliart mungkin akan dipersembahkan sebagai satu set decal baharu bersama dengan beberapa peningkatan peralatan kecil. Walau bagaimanapun, penting juga untuk diperhatikan bahawa Triton ini berdasarkan platform lama yang akan digantikan oleh model generasi baharu yang menggunakan platform Nissan Navarra.

Apabila Mitsubishi Triton serba baharu itu diperlihatkan, kita boleh melihat Edisi Triton Ralliart yang lebih lengkap dengan kejuruteraan yang sesuai.

Menurut Carsales.com.au, Mitsubishi Australia akan melewati mana-mana Edisi Ralliart yang tidak serius dan mungkin melihat kepada Edisi Ralliart yang sebenar oleh Team Mitsubishi Ralliart – outfit yang berpusat di Melbourne. Ini nampaknya tidak mungkin. Lagi pun, kedua-dua versi flagship Navara dan Hilux dikembangkan dan diuji di Australia dan dihasilkan di Thailand. Tidak akan menjadi masalah bagi Mitsubishi untuk menggunakan taktik serupa.

Previous post

TVS Motor Beli Saham Majoriti Syarikat Basikal Elektrik Dari Switzerland

Next post

Apakah Yang Akan Dilancarkan Oleh UMW Toyota 27 September Depan?

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *