Bisnes

Anda Kini Boleh Menjana Wang Dengan Kereta Spare Anda Melalui Flux

Anda ada kenderaan kedua yang jarang dipakai? Flux sedia membantu anda menggunakannya.

Kami percaya anda sudah kenal dengan Flux, perkhidmatan langganan kereta pelbagai jenama Malaysia. Mereka mempunyai pangkalan pelanggan yang semakin meningkat dengan lebih daripada 4,000 ahli dan kami juga sudah mencuba perkhidmatan mereka sendiri pada tahun lalu. Hari ini, mereka berkembang untuk membantu anda memperoleh pendapatan kedua melalui kereta berlebihan anda.

Hakikatnya, mereka membenarkan rakyat Malaysia mendaftar untuk menjadi ‘Flux host’, menyenaraikan kereta mereka untuk dilanggan melalui platform mereka dan mula memperoleh aliran pendapatan baharu.

Sebelum anda menolak idea itu, pertimbangkan beberapa faktor dahulu.

Ini bukan seperti perkhidmatan kereta sewa. Flux memeriksa calon pelanggan mereka untuk mengetahui jenis sejarah yang mereka miliki di belakang stereng. Mereka juga mempunyai pemantauan telematika di dalam kapal untuk memastikan kereta anda selalu dijejak dan dipandu dengan cara yang selamat. Mereka juga mempunyai panel insurans yang secara khusus melindungi perkhidmatan jenis langganan mematuhi undang-undang.

Anda tidak perlu buat apa-apa sementara mereka yang usaha mencari anda pelanggan, mengambil and memulang kereta anda ke dan dari pusat servis, dan bank-in pendapatan anda secara automatik. Berikut adalah contoh jumlah hasil yang anda boleh dapat berdasarkan beberapa kenderaan yang sudah mereka gunakan:

Mengapa Anda Harus Menjadi Hos Flux?

Semua isi rumah di Malaysia kini merasa kesan pandemik ini kepada ekonomi masing-masing. Anda mungkin mempunyai lebih dari sebuah kereta di rumah anda dan kini mendapati bahawa anda hanya boleh mengendali pemilikan 1 kenderaan sahaja. Kalau begitu, kenapa tidak biarkan kereta ke-2 atau ke-3 and ‘berkerja’ untuk anda?

Sekiranya anda kehilangan pekerjaan dan menghadapi masalah untuk menanggung perbelanjaan asas, anda kini mempunyai alasan terbaik untuk membenarkan orang lain menggunakan kereta anda buat sementara waktu dengan pembayaran wang tunai. Mungkin pejabat anda sudah memilih untuk beralih ke pengaturan kerja-dari-rumah dan mereka tidak merancang untuk membuka semula walaupun sudah dibenarkan. Anda masih perlu membayar penyelenggaraan berkala dan ada juga kos lain dari kenderaan yang tidak bergerak untuk dipertimbangkan. Tayar boleh kelembung kerana tidak bergerak terlalu lama. Bateri mungkin habis dan perlu diganti. Sepanjang masa, kereta anda mengalami penurunan nilai.

Ini siaran media Flux dengan cara bagaimana menjadi Hos mereka.

MEDIA RELEASE

HOW TO HOST ON FLUX

LIST YOUR CAR ON FLUX

Reach out to us either via the “Become A Host” portal on driveflux.com or via our Customer Service touchpoints. We will then schedule an appointment to inspect your car and take you through the process, including a detailed explanation of your unique monthly earnings.

SIT BACK AND AWAIT A RESERVATION

Once all the details specific to your car are agreed upon, we photograph and upload your car to our platform. Once your car gets a reservation, Flux will coordinate with you for the most convenient collection date from a location of your choosing by our Concierge.

YOU’RE COVERED, RAIN OR SHINE

Rest assured that Flux’s insurance panel specifically protects your car while under our subscription-type service. We do things by the book with established partners so that your car is adequately covered while it is on the road.

Want to know how much your car could help you earn? Contact Flux Customer Service at 03 6411 5611 or support@driveflux.com to get an estimate.

Previous post

Suzuki Katana Kini Di Malaysia - Harga Dari RM77,989

Next post

Kereta Polis Lotus Evora Adalah Alat "Pendekatan Masyarakat"

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *