Konsep / Lakaran / Intipan

BMW 7 Series Gen Ke 7 Dicipta Dengan Lampu Depan Split

Beginilah kemungkinan rupa BMW 7 Series seterusnya, menurut seorang artis render.

Baru-baru ini, kami mendapat rendering BMW 7 Series generasi ke-7 yang akan datang di Instagram oleh pengguna BMW43_. Render menggabungkan reka bentuk lampu depan, gril sekeping tunggal yang berpecah mendatar dengan elemen berkilat di bahagian atas kereta. Ia bukan sama sekali tidak berasas, kerana ada spyshot yang menunjukkan bahawa ini adalah arah yang benar-benar akan diambil oleh BMW untuk sedan mewah bersaiz penuh seterusnya.

Penampilan baharu ini sangat berbeza dengan apa yang ditawarkan sekarang . Mungkin bukan untuk semua orang, tetapi ia tetap menarik. Grilnya tentu saja semakin lebar dan lebar, hinggakan lebih lebar daripada lampu depan.

Dengan warna putih, perinciannya lebih jelas. Kami melihat sisipan hitam pada bumper bawah dan bar menegak di gril selesai berwarna hitam. Lampu depan berpecah nampaknya meletakkan lampu siang di kedua kluster dengan isyarat putaran di bahagian atas dan rasuk utama di bahagian bawah.

Render sedikit beresolusi rendah dan konservatif, terutama dengan sudut di pintu, tetapi ada kemungkinan yang nyata BMW akan menuju ke arah ini.

Dari belakang, lampu belakang sedan kini mengadopsi model ramping BMW coupé yang panjang dan langsing. Penamat paip ekor belakang quad juga menarik.

Sekiranya anda ingin menyemak post asal, ini dia.

Depan.

Belakang.

Oleh kerana tetapan privasi, post itu tidak dapat disisipkan di laman web kami.

Tentang 7 Series Gen 7

BMW 7 Series dulu menjadi mercu tanda BMW, tetapi, Munich sekali pun, tidak dapat menahan panggilan SUV. Semasa kitaran pengeluaran 7 Series generasi ke-6 ini, BMW memperkenalkan X7 – kenderaan yang lebih besar, lebih mahal dan lebih serba boleh daripada 7 Series. Terdapat juga petunjuk yang kuat sejak tahun 2019 bahawa mereka akan memperkenalkan BMW X8 sebelum akhir tahun 2020.

Ini bermakna BMW 7 Series generasi ke-7 akan menjadi 7 Series pertama yang tidak dilancarkan sebagai kereta penumpang termahal dari jenama itu. Model generasi ke-6 sekurang-kurangnya dilancarkan sebelum kemunculan X7.

Spyshots dari X8 dan 7 Series yang akan datang menunjukkan bahawa kedua-duanya mungkin akan mengadopsi semacam reka bentuk lampu dua baris.

Previous post

Selamat Tinggal Borgward. Anda Akan Dirindui ... Atau Tidak

Next post

Eksport Geely Geometry A PRO Akan Bermula Tahun Ini

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *