Berita AutoServis / Modifikasi

Gambar Spy Aksesori GearUp Perodua Ativa Tular Di Media Sosial

Perodua D55L (atau ‘Ativa’ menurut khabar angin) mungkin akan mendapat aksesori GearUp ini sebagai pilihan.

Perodua sedang bersiap sedia untuk melancarkan crossover mereka, D55L. Seperti semua model Perodua lain (Axia, Bezza, Myvi, Alza, Aruz), syarikat itu berkemungkinan besar akan menawarkan satu varian dengan set aksesori GearUp untuk D55L SUV mereka. Ini membuktikan foto-foto ini yang kami terima, yang menunjukkan warna ‘Pearl Delima Red’ (nama warna yang belum disahkan) Perodua Ativa (nama kereta yang belum disahkan) dengan bodykit tambahan.

Perodua-Ativa-Gear-Up-Front-2.0

Foto pertama menunjukkan D55L dengan tambahan kepada elemen bawah bumpernya. Ini adalah kali pertama kami melihat bahagian depan Perodua ini, jadi kami tidak dapat mengesahkan berapa banyak yang telah diubah dengan paket Gearup. Kami mengagak bahawa hanya elemen bahagian bawah bumper yang berbeza.

Hiasan lampu kabus depan dilanjutkan ke bawah berbentuk ‘C’ yang diakhiri dengan bentuk lampu siang hari tambahan. Di antara dua segmen berwarna badan adalah aksen kelabu dengan reka bentuk bukan konvensional. Bentuknya dapat digambarkan sebagai tiga ‘V’.

Tampaknya ia tidak mempunyai kemasan cermin krom seperti hiasan pada gril depan tetapi mungkin satin atau matt. Di atasnya, elemen plastik hitam kelihatan seperti jenama ‘GearUp’.

Perodua-Ativa-Gear-Up-Rear-3.0

Foto kedua menunjukkan keadaan serupa berlaku di bahagian belakang dengan elemen di bawah bumper ditambahkan kepada D55L ini. Ini mencerminkan tema reka bentuk memanjangkan lampu kabus hitam. Sekali lagi, elemen berwarna badan mengapit bahagian tengah dengan cara radikal. Di sini kita dapati pemegang plat pendaftaran dengan logo “GearUp” dan di tepi, tip ekzos trapezoid dengan slat di atasnya.

Perodua-Ativa-Gear-Up-pamphlet-4.0

Kami juga melihat beberapa aksesori plastik di dalam but. Agaknya, ini termasuk organiser boot, sun shade, dan banyak lagi. Aksesori GearUp kadang-kadang disertakan penutup tempat duduk kulit, penutup stereng, pelindung matahari untuk tingkap, dan bahan penebat bunyi. Mereka mungkin menjadikanya sebahagian daripada set lengkap.

Perodua-Ativa-Gear-Up-boot-cover-5.0

Sekali lagi, semua ini belum confirm, tetapi kerana mereka mempunyai logo GearUp mungkin ini petanda bahawa ini semua benar. Pelancaran dikatakan minggu depan, yang tidak akan memberi masa yang cukup kepada Perodua untuk menerima maklum balas untuk reka bentuk.

Apa pendapat anda mengenai pakej GearUp ini?

Previous post

Bas Awam Berautonomi Di Malaga Sepanyol Sedang Menjalani Percubaan

Next post

Volkswagen Clubsport 45 Untuk Meraikan 45 Tahun GTi

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *