Promosi / Tawaran / Peraduan

Volkswagen Tawar Rebat ‘Ang Pao’ RM1,000 Sempena Tahun Baru Cina

Sempena sambutan Tahun Baru Cina yang akan datang, Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) menawarkan rebat ‘ang pao’ menarik untuk pelbagai model Volkswagen. Promosi ini sah sehingga 28 Februari 2021.

Di samping rebat ang pao yang disedaiakan, pelanggan yang membuat tempahan menerusi eShowroom akan menikmati penjimatan tambahan eksklusif dalam talian. Mereka yang berminat dengan rangkaian model Passat juga akan menerima insurans percuma selama satu tahun atau penjimatan sebanyak RM5,500.

Berikut adalah rebat ang pao yang ditawarkan mengikut model:

Semua model Volkswagen hadir dengan penyelenggaraan percuma selama tiga tahun, serta jaminan perbatuan tanpa had dan bantuan tepi jalan selama 5 tahun.

Pemilik kenderaan Volkswagen juga boleh menikmati tawaran terkini di bawah Kempen Servis Selepas Jualan CNY yang menawarkan penjimatan ke atas penggantian alat ganti serta minyak enjin tulen.

Tawaran selepas jualan adalah seperti berikut:

Senarai tawaran tambahan yang memberi manfaat kepada pemilik termasuklah Pemeriksaan Servis 5 Bintang, diskaun sehingga 20% untuk bateri dan tayar, serta paket ang pao percuma Volkswagen. Janji temu servis boleh dibuat secara dalam talian di sini.

Previous post

Nissan Juke Tampil Lebih Bergaya Dengan Edisi Enigma

Next post

MBPJ Dilihat Menampal Lubang Jalan Selepas Kenyataan Majlis Peguam Malaysia

Amirul Mukminin

Amirul Mukminin

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *