Berita Auto

Flux Memberi Potongan 50% Untuk 3 Bulan Sempana Ulang Tahun Pertama Mereka

Flux, perkhidmatan langganan kereta Malaysia, menyambut ulang tahun pertama mereka.

Pencapaian Setakat Ini

Dalam masa itu, syarikat telah mencapai beberapa peristiwa penting. Ianya termasuk:

  • Mempunyai pilihan jenama terbanyak (memang dari awal lagi)
  • Memulakan program Langgan Milik menyediakan rakyat Malaysia cara baharu memilik kenderaan menggunakan sistem ‘Nilai Masa Depan Dijamin’.
  • Memperkenalkan Proton X70 ke dalam armada mereka, pilihan kereta nasional pertama mereka. Kesemua 10 unit telah dipesan dalam masa 3 minggu setelah tersedia
  • Program khusus untuk pelanggan korporat yang disebut Flux Business Class

Untuk meraikan beroperasi selama setahun, Flux menawarkan diskaun 50% untuk 3 bulan pertama yuran untuk SEMUA langganan kereta yang dipesan pada Oktober 2020. Berikut adalah beberapa syarat yang dilampirkan bersama promo ini:

  • Hanya boleh digunakan untuk langganan 24 bulan dan 36 bulan
  • Tempahan langganan mesti dibuat pada Oktober 2020
  • Tempahan yang diluluskan mesti membuat pembayaran muka sebelum 10 November 2020
  • Promosi tidak sah untuk ahli Flux Business Class
  • Ciri pertukaran kereta tidak tersedia bagi mereka yang ingin menikmati potongan 50%

Dengan pengiraan kami, ianya sama dengan jumlah potongan langganan 6.25% untuk langganan 2 tahun 4.17% pada langganan 3 tahun. Bermakna untuk langganan 2 tahun untuk Proton X70, anda akan membayar RM57,396 dan bukannya RM61,224 sepanjang langganan anda (jimat RM3,828) dan untuk kontrak 3 tahun, anda akan membayar RM75 , 726 bukannya RM79,020 (Jimat RM3,294). Memandangkan diskaun ini berlaku secara menyeluruh, kami akan mengatakan cara terbaik untuk memanfaatkan diskaun ini untuk mendapatkan sesuatu yang lebih menarik, seperti salah satu Maserati baharu mereka.

Jangan lupa, anda masih mendapat faedah yang sama dari mana-mana langganan Flux, termasuk tidak perlu membayar pendahuluan, untuk insurans, roadtax, penyelenggaraan, atau wear & tear. Anda juga mendapat perkhidmatan concierge mereka yang sangat baik, bantuan tepi jalan 24/7 dan anda boleh memilih antara jarak tempuh 1250km / bulan dan 2000km / bulan.

Kenyataan Media

In conjunction with Flux’s first anniversary, we’re offering 50% off all 24- and 36-month subscriptions reserved in the month of October 2020. Subscriptions must be approved with any applicable upfront payment carried out by November 10, 2020.

This promotion is applicable to all cars on the Flux platform, including all-new units of an Italian supersedan, the Maserati Ghibli, and Malaysia’s best value SUV, the Proton X70. While not applicable to Flux Business Class members, this promotion is perfect for individual Subscribe to Own members who are looking for the simpler way to own their perfect car.

  • Enjoy the following exclusive benefits with all Flux subscriptions:
  • No downpayment
  • Insurance, roadtax, maintenance and wear & tear included
  • Concierge service
  • 24/7 roadside assistance
  • Customisable duration and mileage contract

Note that Flux members who subscribe during this promotional period are not eligible to swap their cars throughout the subscription period to enjoy the savings offered.

To discover more about this promotion or Flux’s products and services, contact us at 03-6411-5611 or support@driveflux.com.

Previous post

Volkswagen Passat R-Line Masuk Pasaran Malaysia

Next post

SOCAR Malaysia Menawarkan Diskaun 50% Semasa CMCO

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *