Promosi / Tawaran / Peraduan

Jom ‘Cuti-Cuti Malaysia’ dengan BHPetrol

Pandemik coronavirus telah mempengaruhi semua industri tetapi wajar untuk dikatakan bahawa industri pelancongan telah mendapat kesan paling teruk terutama kerana kawalan pergerakan dan sekatan perjalanan pada skala antarabangsa.

Di negara kita, keadaan kelihatan lebih cerah sedikit ketika negara memasuki fasa pemulihan di bawah PKPP yang akan berlangsung hingga 31 Ogos. Di samping itu, keputusan pemerintah untuk menamatkan larangan perjalanan antara negeri nampaknya telah memihak industri pelancongan tempatan.

Namun, lebih banyak usaha dan sokongan diperlukan untuk melihat industri ini kembali kepada asal. Dengan ini, BHPetrol telah bekerjasama dengan Tourism Malaysia untuk melancarkan peraduan ‘Jom Cuti-Cuti Malaysia’.

Peraduan yang berlangsung dari sekarang hingga 26 Oktober ini dilancarkan oleh Datuk Musa Yusof, Ketua Pengarah Pelancongan Malaysia dan Encik Leslie Ng, Ketua Pegawai Eksekutif Boustead Petroleum Marketing Sdn Bhd (BHPetrol).

Diharapkan dengan peraduan ini dapat mendorong rakyat Malaysia melancong ke seluruh negeri dan merasai keindahan negara kita yang sebenar. Ini akan membantu menghidupkan semula industri pelancongan domestik dan para pemainnya.

Peraduan ini menawarkan 30 hadiah utama dalam bentuk pakej percutian domestik masing-masing bernilai RM4,000. Setiap pakej terdiri daripada percutian 3 hari 2 malam untuk empat orang ke Cherating, Kuala Lumpur, Pulau Pinang atau Seremban, wang saku RM1,000 serta baucar BHPetrol RM300.

Turut ditawarkan 30 hadiah saguhati, masing-masing terdiri daripada baucar BHPetrol bernilai RM1,000 dan 10,000 ePoints (bernilai RM100).

30 pemenang mingguan berpeluang memenangi pakej percutian 2 hari 1 malam di hotel Royale Chulan di seluruh destinasi popular di Malaysia.

Untuk menyertai peraduan ‘Jom Cut-Cuti Malaysia’, anda hanya perlu membelanjakan RM30 untuk produk petrol atau diesel di mana-mana stesen servis BHPetrol yang mengambil bahagian atau barangan kedai di BHPetromart (tidak termasuk tambah nilai Touch n Go, tambah nilai ePay dan cuci kereta).

Pelanggan yang menggunakan BHPetrol eCard fizikal akan mendapat satu penyertaan, sementara mereka yang menggunakan aplikasi mudah alih BHPetrol eCard berhak mendapat tiga penyertaan untuk setiap perbelanjaan RM30.

Klik di sini untuk senarai stesen yang mengambil bahagian dan di sini untuk terma dan syarat peraduan.


Previous post

Audi Q3 Sportback Kini Di Malaysia Dengan Harga RM301,739

Next post

Audi Malaysia Melancarkan Bilik Pameran Dalam Talian Dan Model RS Akan Datang

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *