Uncategorized

Ujian Sebenar Kereta Yang Boleh Dipercayai Semasa Kawalan Pergerakan

Sejauh mana kenderaan anda boleh dipercayai semasa lokap? Berkongsi dengan kami agar yang lain boleh mengetahui yang sebenarnya.

Kawalan Pergerakan ini telah menunjukkan kepada banyak pemilik kereta Malaysia yang terpesona dengan iklan kreatif dan video YouTube hebat sejak beberapa tahun kebelakangan ini tentang betapa “hebatnya” kereta baharu mereka.

Ciri-ciri ‘hebat’ yang diserlahkan, pengendalian ‘hebat’ yang dapat dirasakan dan paling baik, ‘kejuruteraan bertaraf dunia’ yang telah disediakan dalam ‘kereta’ yang dimaksudkan.

Rakyat Malaysia, yang sudah membayar harga tinggi untuk kereta baharu, kerana cukai import dan kos orang tengah yang dikenakan dalam setiap kereta barhau yang dijual selama beberapa dekad cepat membelanjakan wang ‘cari makan’ mereke untuk kereta baharu ini dan didorong oleh keperluan untuk mempunyai teknologi terkini, diperlukan atau tidak, untuk digunakan atau tidak, di dalam kereta baharu ini.

smart phone

Seperti setiap Smartphone baharu yang dilancarkan, selera yang tidak berpuas hati untuk pelbagai fungsi kamera dan video definisi tinggi menggantikan fungsi asas telefon. Sama seperti kereta baharu dalam beberapa tahun kebelakangan ini dengan terlalu banyak teknologi yang kini menunjukkan belangnya yang sebenar.

Apa maksud kami? Senang, semasa PKP baru-baru ini, penutupan global, pemilik kereta baharu di seluruh dunia, dan juga Malaysia telah menyedari banyak masalah yang timbul pada mesin berteknologi tinggi mereka yang telah terbengkalai di rumah.

Kami menyedari dari banyak catatan harian di Facebook oleh pemilik kereta yang meminta pertolongan dari banyak peminat kenderaan facebook mengenai apa yang harus dilakukan kerana pusat perkhidmatan dan bengkel francais tidak dapat mengambil kereta mereka yang bermasalah untuk mendapatkan diagnosis yang cepat.

Sementara itu, corak dapat dilihat dengan kereta moden yang ringkas, berfungsi, dan tidak mempunyai papan pemuka mereka menyala seperti lampu raya atau pelbagai bunyi amaran ketika butang pencucuhan ditekan. Bagi sesetengah orang, butang pencucuhan pun tidak mahu membalas budi dengan berfungsi untuk pemiliknya.

Oleh itu, bagi rakyat Malaysia dan populasi membeli kereta global, jika anda ingin membeli kereta baharu selepas PKP, atau kereta yang terpakai sedikit selepas PKP, periksa dengan banyak halaman yang dikendalikan oleh pemilik kenderaan di Facebook, hampir semua jenama nampaknya mempunyai Halaman Facebook pemilik dan mereka adalah ahli yang bersedia untuk berkongsi kebaikan dan keburukan kenderaan mereka dengan anda.

Lapisan yang manis tidak pernah baik dan ingat kepada permintaan untuk kurang ‘manis’ dalam kopi dan teh anda adalah turut sama dengan rebiu kereta anda untuk mendapatkan nilai wang terbaik untuk anda yang sukar diperoleh dalam beberapa bulan akan datang.

Kurang masa yang dihabiskan di bengkel semakin banyak masa boleh dihabiskan untuk buat duit.

Anda boleh menghubungi kami di www.gohedgostan.com bila-bila masa, dalam talian dan kami akan menasihati anda secara peribadi apa yang patut dan tidak boleh anda beli, baharu atau terpakai. Tanpa gula ditambah! Pesan peribadi kepada kami untuk mendapatkan ketenangan fikiran secara percuma.

Previous post

Roewe Marvel X Dan Marvel R Buat Boyue Nampak Old School

Next post

Penjualan Geely Kembali Pulih Bulan April Dengan 105,468 unit

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *