Berita Auto

Kia Seltos Sudah Mula Diiklankan Di Malaysia

Program pemasaran dalam talian crossover kompak Kia Seltos oleh peniaga mereka baru sahaja bermula di Malaysia walaupun harga belum diumumkan untuk Malaysia. Naza Kia belum melancarkan Seltos atau harganya secara rasmi dan buat masa ini dan ini hanyalah inisiatif peniaga Kia untuk membawa pembeli kereta Malaysia ke bilik pameran mereka.

Naza Kia advertising for Seltos and Carnival 2020

Kia Seltos pertama kali dilancarkan di India pada 22 Ogos tahun lalu di tengah permintaan industri automotif yang merosot di India. Menjelang Oktober, Kia telah menyerahkan lebih dari 12,850 unit Seltos dan pada akhir 2019, sekitar 26,840 unit Seltos di atas jalan raya India dengan pelanggan mereka yang gembira. Hari ini, Kia Seltos telah berjaya untuk jenama tersebut dan penjualannya berkembang pesat di India.

Kia Seltos yang lasak, halus dan bersaiz cukup, menghidupkan segmen SUV padat dengan keperibadiannya sendiri. Sebagai kenderaan utiliti dengan sikap yang berlimpah, Seltos tiba di Malaysia dengan gaya moden dan kecenderungan untuk pengembaraan, sama ada itu bermaksud memandu setiap hari di sekitar bandar atau melintas lebuhraya negeri yang hebat di hujung minggu.

Kia Seltos 2020 boot space

Melengkapi barisan SUV Kia yang terkini dan mengikuti tumit Kia Sportage, slot Kia Seltos ini berada di bawah Sportage dan Sorento yang popular, menyediakan kabin yang selesa dan berpengalaman teknologi, dengan enjin 1.6 liter yang telah diuji dan bersemangat. Melihat semua yang ditawarkannya, tidak hairanlah Kia Seltos 2020 ini bersedia dan siap untuk menjadi pesaing sejati dalam salah satu segmen industri yang paling pesat berkembang.

Kia Seltos dashboard

Sama dengan tema reka bentuk Kia Telluride (belum dilancarkan di Malaysia), Seltos adalah perkahwinan reka bentuk yang berani dan perincian yang halus dan terpisah dari saingan dengan sikap tegak dan tegas. Bahagian depan yang tinggi dan pelepasan tanah 7.2 inci diterjemahkan kepada sikap teguh dan semangat yang berani. Kehadirannya yang tegas dipelopori oleh jeriji hidung harimau khas Kia yang merangkumi perincian seperti berlian yang tidak dijangka. Permukaan berpahat dan garis yang dilukis dengan baik membawa kembali ke profil khas yang diserlahkan oleh garisan krom yang menyatu ke tiang D untuk penampilan yang ramping.

2021 Kia Seltos details and pictures

Berikutan pengumuman pemerintah mengenai Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) pada 1 Mei 2020, semua KIA SALES SHOWROOM kembali beroperasi mulai 4 Mei 2020 (Isnin).

Kia mengatakan bahawa mereka mengutamakan kesihatan dan keselamatan para pekerja dan pelanggan mereka dalam tempoh kritikal ini. Yakinlah bahawa mereka dengan ketat memerhatikan langkah keselamatan dan prosedur operasi yang dikenakan oleh pihak berkuasa tempatan untuk memastikan lawatan anda ke gerai mereka akan selamat dan selesa untuk anda.

2020 Kia Seltos rear

Waktu operasi perniagaan Kia adalah seperti berikut

Isnin – Sabtu : 9.30 pg to 6.00 ptg

Ahad : 10.00 pg to 6.00 ptg

Previous post

AL Kisah Rolls-Royce Meraikan Ulangtahun Ke 116

Next post

BMW akan melancarkan kereta elektrik tulen empat pintu pada tahun 2021

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *