Promosi / Tawaran / Peraduan

Tag Touch ‘n Go Dan RFID di SHELL Mulai Hari Ini

Tetapi anda perlu membelanjakan RM50.00 menggunakan e-wallet Touch ‘n Go anda di stesen minyak Shell yang mengambil bahagian.

Touch ‘n Go dan Shell Malaysia akan menandatangani Memorandum Persefahaman (MOU) untuk membawa RFID kepada rakyat Malaysia. Pengaturan ini juga termasuk pelaksanaan RFID TNG untuk pembayaran bahan bakar.

Syahrunizam Samsudin, Ketua Pegawai Eksekutif Touch ‘n Go Sdn. Bhd. Berkata, “RFID adalah pemacu utama untuk bandar pintar. Melalui kerjasama dengan Shell Malaysia, kami ingin membawa kemudahan kepada komuniti melalui teknologi TNG RFID. “

Touch ‘n Go juga mengumumkan promosi untuk mendapatkan Tag RFID TNG di stesen Shell yang terpilih. 

Dari 15 Februari hingga 31 Mac 2020, rakyat Malaysia boleh melihat 10,000 Tag RFID Touch ‘n Go (TNG) percuma di stesen Shell terpilih apabila mereka belanja minimum RM50 menggunakan Touch’ n Go eWallet mereka.

BHPetrol RON95 Euro 4M

Senarai stesen Shell yang mengambil bahagian adalah seperti berikut:

1. Shell Wangsa Maju 2

2. Shell Taman Connaught

3. Shell STN Minyak Kota Warisan 1

4. Shell PLUS Highway Jalan Duta Klang Bound (Entrance of NKVE Jalan Duta)

5. Shell Desa Aman Puri

6. Shell Jalan Kuchai Lama 2

7. Shell Kota Damansara Seksyen 6

8. Shell Sri Hartamas

9. Shell Jalan Kepong 2 (Lot 4086 Jln Kepong Mukim Batu, Kuala Lumpur, 52100)

10. Shell Jalan Cheras KM 5.5 (PT 7430 HSD 111856, Kuala Lumpur, 56100)

BHPetrol RON95 Euro 4M

“950 stesen Shell tidak lagi menggunakan tunai tetapi menggunakan Touch ‘n Go eWallet kami. Tidak lama lagi, rakyat Malaysia akan dapat menggunakan RFID yang membolehkan pembayaran dibuat di pam tanpa sebarang interaksi dengan sistem telefon bimbit atau titik jualan mereka. Butiran transaksi juga boleh didapati dengan segera di telapak tangan mereka melalui Touch ‘n Go eWallet, ” tambah Syahrunizam.

Selain itu, Touch ‘n Go dan Shell Malaysia juga mengumumkan kempen khas untuk penerima e-tunai di Touch’ n Go eWallet. Dari 17 Februari hingga 14 Mac 2020, penerima e-tunai berhak menerima rebat tunai sebanyak RM5 + RM2 apabila mereka membelanjakan sekurang-kurangnya RM20 di stesen Shell di seluruh negara.

Touch ‘n Go memperjuangkan agenda pergerakan negara melalui teknologi inklusif yang menangani keperluan komuniti yang bersambung di bandar pintar hari ini.

Pengenalan pengisian minyak dengan TNG RFID akan memberikan manfaat segera kepada komuniti RFID TNG yang semakin berkembang yang terdiri daripada 1 juta pengguna sehingga kini. Didorong oleh inovasi, kedua-dua organisasi bersemangat untuk membawa penyelesaian berasaskan teknologi kepada masyarakat.

Tag RFID TNG tersedia untuk pembelian di semua pusat pemasangan di seluruh negara untuk RM35, bermula 15 Februari 2020. Ini termasuk penggantian sekali pada kenderaan yang sama (tiada tempoh masa).

BHPetrol RON95 Euro 4M

Tag RFID TNG mempunyai cip frekuensi radio tertanam dan dilekatkan pada cermin depan atau lampu depan kenderaan. Di petak penyejukan, pengimbas atas kepala membaca frekuensi radio daripada Tag RFID TNG dan memotong jumlahnya.

Previous post

Apakah Hak Asasi Anda Apabila Kenderaan Anda Mahu Ditarik

Next post

Menyelesaikan Masalah Lalu Lintas Bandaraya Kuala Lumpur

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *