Hibrid, Elektrik, Hidrogen

Renault Group Mobiliti Elektrik Untuk Semua Hari Ini & Esok

Kita intai kenderaan masa depan dari Renault

Renault akan memperkenalkan kereta konsep elektrik MORPHOZ yang menggambarkan visi mobiliti masa depannya. Kenderaan ini menawarkan penyesuaian peribadi keperluan, keinginan dan kegunaan setiap orang. Ia memperkenalkan keluarga baharu model elektrik Renault yang akan tiba pada tahun-tahun akan datang.

Renault MORPHOZ
2020 – Morphoz

Renault akan membentangkan pendirian elektrik 100% semasa hari akhbar dengan pelbagai kenderaan sebanyak 8, termasuk pelancaran perdana dunia Twingo Z.E. baharu.

BHPetrol RON95 Euro 4M

Sebagai perintis dalam kenderaan elektrik, Renault memanfaatkan kepakarannya dan terus mengelektrifikasikan julatnya menerusi penawaran hibrid dan hibrid plug-in eksklusif yang dinamakan E-TECH pada tiga model utama: Clio, Captur dan Mégane Estate. Plug-in Mégane Estate E-TECH akan dipersembahkan buat kali pertama di Geneva Motor Show.

Renault EV

Sebagai tindak balas terhadap kepelbagaian harapan, termasuk profesional, Kangoo Z.E. Konsep akan membuat kemunculan utama. Sebuah kereta persembahan bandar dan elektrik, ia mengumumkan pembaharuan julat Kangoo pada tahun 2020.

Revolusi elektrik Dacia dengan kereta elektrik 100% yang paling mudah diakses di pasaran

Dacia membuka bab baru dan memulakan revolusi elektriknya. Sejajar dengan sejarahnya sebagai “gamechanger otomotif”, Dacia memasuki pasaran elektrik dan akan mempamerkan showcase elektrik 100%. Revolusi yang memanfaatkan Kumpulan Renault lebih 10 tahun kepakaran dalam mobiliti elektrik.

Sebagai satu-satunya pengeluar kereta yang menawarkan bahan api petrol dan LPG, yang dinamakan ECO-G, merentasi seluruh rangkaian kereta penumpangnya, Dacia akan membentangkan enjin Tce 100 ECO-G yang baru. Untuk menandakan ulang tahun ke-15 jenama di Eropah, Dacia juga akan menheluarkan model Ulang Tahun yang terhad.

Nissan Ariya
Nissan akan berkongsi platform ini dengan Renault

Alpine: edisi terhad, tafsiran warna-warni masa silang dan masa baru

Alpine kembali tahun ini di Geneva Motor Show (Dewan 4) dengan terus memperluaskan jarak A110 dengan pelancaran dua siri baharu terhad.

Alpine will also exhibit the Alpine A110 SportsX on its stand. This styling exercise, the result of a joint effort by Alpine’s design and engineering teams, draws its inspiration from the expanded and upgraded rally versions of the A110, in particular from the A110 that won the 1973 Monte Carlo Rally.

Alpine juga akan mempamerkan Alpine A110 SportsX. Cubaan gaya ini, hasil usaha bersama oleh pasukan reka bentuk dan kejuruteraan Alpine, menarik inspirasi dari versi A110 yang diperluas dan dinaik taraf, khususnya dari A110 yang memenangi Rali Monte Carlo 1973.

Previous post

Pesara Setia Alam 74 Tahun Menang Kereta Sport BMW Z4 sDrive30i M Sport Bernilai RM479,800

Next post

Honda Civic Type R Edisi Terhad Hanya Untuk 100 Pemilik

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *