Gaya Hidup

BR 03-92 GREY LUM Untuk Bacaan Yang Optimum

Tidak banyak jam tangan yang boleh menonjol seperti Bell & Ross pada mana-mana pergelangan tangan orang. Warisan aeronautiknya tidak dapat dipertikaikan dengan konsistensi dalam memperkenalkan kepada setiap pasaran setiap pergelangan tangan memancarkan emosi yang memakainya. Ia bukan hanya sekadar gaya ‘tenang’. Ini merupakan gambaran keinginan seseorang untuk menjadi unik tapi mudah. Tiada gimik mewah atau mekanisme rumit. Hanya jam tangan yang memberikan hasil cepat yang jelas pada setiap pandangan.

BR03‐92 GREY LUM

Bell & Ross, rujukan utama dalam pembuatan jam aeronautik, melancarkan barisan LUM pada 2017 dengan barisan BR03-92 HOROLUM. Jenama itu telah melancarkan model-model baru yang lain dalam kategori yang sama termasuk BR03-94 HOROLUM dan BR03-92 NIGHTLUM dan, lebih baru-baru ini, BR03-92 FULL LUM. Akhiran “LUM” dengan nama mereka bermaksud “lumière” (cahaya) dan merujuk kepada salah satu sifat asas jam tangan Bell & Ross, yang disambut kerana keterbacaan mereka yang tiada tandingan.

BR03‐92 GREY LUM

Model-model ini, dengan keluli tahan karat mikro atau kes seramik matte, mempunyai kualiti paparan yang luar biasa terima kasih kepada penggunaan Super-LumiNova® C3. Gaya paparan Bell & Ross klasik – keberkesanan yang tersendiri. Mengingatkan warna matte bersejarah tritium titi vintaj bersejarah, Super- LumiNova® C3 tidak merosot dari masa ke masa, tidak mempunyai kesan toksik yang jelas dikaitkan dengan radioaktif dan mengekalkan warna siang yang malar. Lebih baik lagi, kitaran kecerahan dan pelepasan tidak berkesudahan dan tidak pernah mengubah keberkesanan jam tangan itu. Sangat kuat, Super-LumiNova® C3 mengecas dengan cepat dari segi fotoluminesen dan mempunyai kualiti intensiti cahaya yang luar biasa. Malah lebih mengesankan adalah masa yang diperlukan untuk cahaya untuk kembali ke tangan, indeks dan angka – jauh lebih cepat daripada jenis Super-LumiNova® yang banyak digunakan di pasaran dan menawarkan fotoluminescence yang tidak dapat ditandingi.

BR03‐92 GREY LUM

Penambahan terbaru kepada koleksi LUM, BR03-92 GRAY LUM, menawarkan pengiktirafan yang optimum berkat rawatan Super-LumiNova® C3 yang menjadikannya mudah dibaca siang dan malam. Reka bentuk dailnya tidak kompromi dengan corak warna dan corak cahaya kelabu antrasit, warna tangan (jam, minit) dan angka decal besar (3, 6, 9, 12) dan indeks mengulang lampu yang terdapat di landasan. Cahaya hijau yang sengit ini dengan kecerahan yang tidak dapat ditandingi, yang dikenali dengan ultra-phosphorescence. Ini dicapai menggunakan Green Super-LumiNova® C3, dengan kecerahan relatif 100% menjadikannya pemenang dalam kategorinya, yang bermaksud ia boleh dibaca siang dan malam. Tahun ini, Bell & Ross memperkenalkan BR03-92 GRAY LUM dengan dail antrasit yang dilapisi Super-LumiNova® C3; sebagai tema LUM adalah salah satu tandatangan sebenar jenama.

BR03‐92 GREY LUM

Direka mengikut prinsip estetika perindustrian, BR03-92 GRAY LUM direka bentuk pada kes persegi, yang secara langsung menggugurkan panel instrumen aeronautik dan penerbangan. Sama seperti kesemua jam tangan yang dibuat oleh Bell & Ross, rujukan baru ini mengandungi DNA jenama kerana reka bentuk minimalis dan ultra-ketelusan Super-LumiNova® C3 pada angka, indeks dan tangan pada dail. Reka bentuk BR03-92 GRAY LUM merangkumi semangat jam tangan instrumen. Dengan gaya kontemporari, kes ini mempunyai reka bentuk Bell & Ross “bulatan dalam reka bentuk persegi” yang merujuk kepada siluet jam kokpit pesawat.

This new, masculine timepiece features a satin‐polished steel case which lends the piece a bold, urban sport‐chic look. Extremely elegant, the anthracite grey dial with sunray pattern captures the light and plays with its reflections. Driven by a Swiss mechanical movement with automatic winding, the BR03‐92 GREY LUM provides all the precision and robustness associated with this line. It is fitted with a grey‐green velvet calfskin strap, reflecting the green colours of the Super‐LumiNova® C3 treatment. A strap made from ultra‐resilient fabric and black Velcro provides the final touches to this contemporary kit.

Jam tangan yang baharu dan maskulin ini mempunyai kes keluli satin yang digilap memberinya penampilan urban gaya-sukan. Sangat elegan, dail kelabu antrasit dengan pola cahaya matahari menangkap cahaya dan bermain dengan pantulannya. Didorong oleh pergerakan mekanikal Swiss dengan penggulungan automatik, BR03-92 GRAY LUM menyediakan semua ketepatan dan keteguhan yang berkaitan dengan barisan ini. Ia dilengkapi dengan tali kulit baldu kelabu-hijau, mencerminkan warna hijau rawatan Super-LumiNova® C3. Tali yang dibuat dari fabrik ultra-berdaya tahan dan Velcro hitam memberikan sentuhan akhir kepada kit kontemporari ini.

Previous post

Insentif Tersuai Boleh Menghasilkan Rasuah Tersuai

Next post

Pasukan PETRONAS De Rooy IVECO Atasi Cabaran Rali Dakar 2020

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *