Motosikal / Lain Lain Roda

Suzuki SV650X Senang Dibawa

Anda mungkin tidak perbah melihat motosikal ini di Malaysia tetapi ia dilancarkan tahun lepas dan dengan cepat menjadi peneraju dalam barisan global Suzuki. SV650X ini kembali selepas menangkap perhatian penunggang dengan enjin V-twin serba boleh dan personaliti gaya kafe racer.

Suzuki SV650X

Di mana sahaja anda berhenti dan pakir, daya tarikan retro SV650X ini menarik perhatian dengan lampu bergaya, kerusi tuck N roll dan pili tapak kaki hitam.

SV650X sekali lagi muncul pada tahun 2020 dengan cat Kaca Sparkle Hitam baharu, kerangka lampu depan dan bingkai yang menyerupai sepasang fairing, kedudukan menunggang sporty dengan hendal klip dan sepasang caliper hadapan 4 piston yang menyampaikan prestasi brek litar berkaliber..

Visualnya menakjubkan, kerangka gaya trellis dibuat dengan menggunakan tiub keluli kuatan tinggi sehingga menyumbang kepada berat badan motosikal dan trim. Posisi ekzos muffler membolehkan sudut kurus yang cukup apabila mengambil selekoh tajam.

Dua brek caliper empat piston Tokico di hadapan menguasai sepasang rotor keluli tahan karat sepenuhnya terapung 290mm untuk prestasi berhenti yang hebat. Sistem brek anti-kunci yang padat (ABS) ** sepadan dengan prestasi brek pada daya tarikan yang ada.

Penyejuk cecair, 645cc, empat lejang, DOHC, 90 darjah, L-berkembar, enjin lancar garis merah pada 10,000 rpm.

Previous post

Volkswagen Dalam Perbincangan 'Dieselgate' Dengan Pemandu

Next post

GrabBike Kini Boleh Didapati Dibeberapa Tempat Di Kuala Lumpur

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *