Konsep / Lakaran / Intipan

Carscoops Lakar Mitsubishi Galant Ini Dan Ianya Hebat

Carscoops Carscoops telah membuahkan hasil yang mereka bayangkan Mitsubishi Motors HARUS buat pada tahun 2023. Ia pada dasarnya adalah reboot model Galant VR-4, yang dihentikan pada awal tahun 2000an.

Ia adalah tempat yang agak pelik untuk mulakan memandangkan Galant VR-4 adalah model prestasi atas papan nama yang tidak dikhabarkan dalam pembangunan. Ia tidak pun berdasarkan hasil lakaran peminat yang dibuat oleh 2020.

Walau apa pun, lakaran Galant VR-4 mengena semua nota yang betul. Ia mempunyai perkembangan reka bentuk terkini dalam wajah  Dynamic Shield Mitsubishi, tetapi juga menambah ‘widow’s peak’ kecil di gril yang dahulu ada pada Galant yang asal.

Kereta yang mereka bayangkan dikuasai oleh sistem yang sama yang dipaparkan dalam konsep Mitsubishi Mi-TECH, yang ditunjukkan pada Pameran Motor Tokyo 2019. Ini bermakna ia pada asasnya adalah kenderaan elektrik, tetapi dengan motor pemanjangan bahan api fosil berkuasa. Kereta ini berfungsi dengan kuasa bateri, tetapi untuk mengekalkan daya bateri, enjin turbin gas akan caj bateri.

Kami rasa campuran konsep powertrain yang Mitsubishi perlu untuk tetap relevan dengan kereta konsep yang peminat Mitsubishi mahu untuk jenama itu kekal dihormati adalah idea yang baik.

Lawati artikel asal untuk turut menyemak liputan mereka.

EV dengan extender turbin gas dari konsep Mi-TECH
Previous post

Inilah Silapnya Jika Kita Banding Harga Bahan Api ASEAN

Next post

Subaru Bakal Pamer Levorg STI Sport di Tokyo Auto Salon 2020

Ross Hadi

Ross Hadi

21 tahun mengacara di radio.
8 tahun bersama Daniel Ferrnandez dalam rancangan Car Tunes di radio.
Kini di sini dan media sosial sejak 2014.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *